wmaraci reklam

HepsiBurada.Com Kargosu İçin Düşünceleriniz?

32 Mesajlar 3.800 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

brkrtp brkrtp Mobile App Developer Kullanıcı
  • Üyelik 24.08.2013
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Mobile App Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 964
  • Beğeniler 269 / 251
  • Ticaret 31, (%97)
Hepsiburada haricinde hiçbiryerden alışveriş yapmam.

Kargonuz vaktinde gelmediyse express kargo ücretinizi iade isteyin.
Kargo bu adamların işi değil. Kargo firmasından çektiğiniz sorunu hepsiburadaya atıyorsunuz.
Handikap01

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
brkrtp size de merhaba hocam, şimdi şöyle izah edeyim size, ben ürün siparişi verdim. Normal şartlar da kargo ücretini ödemediğin zaman 07 Ağustos'ta kargoya verilip adrese teslim edilecekti. Ancak, biz "süper hızlı kargo" seçeneğini seçip kargo ücretini ödedikten sonra ürünümüz adresimize 05 Ağustos sabah 09-12 arasında teslim edilecekti. Saat 12'ye kadar gelmeyen kargo için "müşteri hizmetleri" ile iletişime geçtik. Bize bir kaç saat içerisinde elinize ulaşır dediler. Neyse uzatmadan söyleyeyim. Saat gece 11'e kadar ürün gelmedi. Her aradığımda şöyle böyle deyip geçiştirdiler. Ayrıca ürün satışı yapan kişi ya da firma artık neyse HepsiBurada.Com idi. Üün elimize ulaştı mı aynı gün içerisinde? Hayır. Peki devam edeyim. Gece 12 gibi aradım ürün "Tekstil Kent"'te olduğu söylendi. Aynı zaman da ürünümüz sabah 07:46 gibi teksil kente ulaşmış. Sizinde bildiğiniz gibi "Kargo Takip" bölümünden görebiliyoruz. Tekstil kent, sipariş verdiğimiz yere uzaklık mesafesi tam 10 dakikadır. Ürün sabah 7 de orada oldu ama gün içerisinde kesinlikle ulaşmadı. Velhasıl kelam, 12 gibi aradığımızda tekstil kentte olduğu söylenince biz de ürünü gelip alalım dedik. Yine bir takım şeyler söylenerek geçti. Yarın (pazar) size ulaştıracağız denildi ama o gün zaten tatil günleriymiş. Biz de iptal ettik. Yani demem o ki müşteri hizmetleri bizi oyaladı kardeşim daha ne diyeyim.

Düzenleme: Teslim edilecek olan adres çalıştığım yer olarak belirttim ki, çalıştığım yere gelsin ürünü rahat bir şekilde alayım diye. Bana "bu gün ulaşmayacaktır" denilse eyvallah başım gözüm üstüne! Ama ben cumartesi günü saat 11'e kadar beklemek zorunda mıyım? Bana açık açık gelmeyecek denilsin bende evime gideyim ne diye bekliyorum ki!
 

 

www.luikin.com

brkrtp brkrtp Mobile App Developer Kullanıcı
  • Üyelik 24.08.2013
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Mobile App Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 964
  • Beğeniler 269 / 251
  • Ticaret 31, (%97)

yusufcc07 adlı üyeden alıntı

brkrtp size de merhaba hocam, şimdi şöyle izah edeyim size, ben ürün siparişi verdim. Normal şartlar da kargo ücretini ödemediğin zaman 07 Ağustos'ta kargoya verilip adrese teslim edilecekti. Ancak, biz "süper hızlı kargo" seçeneğini seçip kargo ücretini ödedikten sonra ürünümüz adresimize 05 Ağustos sabah 09-12 arasında teslim edilecekti. Saat 12'ye kadar gelmeyen kargo için "müşteri hizmetleri" ile iletişime geçtik. Bize bir kaç saat içerisinde elinize ulaşır dediler. Neyse uzatmadan söyleyeyim. Saat gece 11'e kadar ürün gelmedi. Her aradığımda şöyle böyle deyip geçiştirdiler. Ayrıca ürün satışı yapan kişi ya da firma artık neyse HepsiBurada.Com idi. Üün elimize ulaştı mı aynı gün içerisinde? Hayır. Peki devam edeyim. Gece 12 gibi aradım ürün "Tekstil Kent"'te olduğu söylendi. Aynı zaman da ürünümüz sabah 07:46 gibi teksil kente ulaşmış. Sizinde bildiğiniz gibi "Kargo Takip" bölümünden görebiliyoruz. Tekstil kent, sipariş verdiğimiz yere uzaklık mesafesi tam 10 dakikadır. Ürün sabah 7 de orada oldu ama gün içerisinde kesinlikle ulaşmadı. Velhasıl kelam, 12 gibi aradığımızda tekstil kentte olduğu söylenince biz de ürünü gelip alalım dedik. Yine bir takım şeyler söylenerek geçti. Yarın (pazar) size ulaştıracağız denildi ama o gün zaten tatil günleriymiş. Biz de iptal ettik. Yani demem o ki müşteri hizmetleri bizi oyaladı kardeşim daha ne diyeyim.

Hocam müşteri temsilcisi kargo firmasının verdiği bilgileri size ulaştırıyor aslında olay şu. Kargo Firması Hepsiburadaya yalnış bilgi vermiştir. Sizde yalnış bilgi almışsınız. Hepsiburadanın ürünlere gps takıp takip edecek hali yok. Yani burda sorumlu kişi kargo firmasıdır.
 

 

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
brkrtp Peki doğru söylüyorsunuz diye kabul ediyorum. Size bir soru sormak istiyorum, biz kargo firması ile görüşüp bilgi almak istedik ama bize kargo firmasının ne numarası ne de firma ismi söylenmedi, söylenmekten kaçınıldı. Sizce firmanın ismi ya da numarasını gizleme diye bir kural var mıdır? Varsa söyleyin bilelim.
 

 

www.luikin.com
wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

brkrtp brkrtp Mobile App Developer Kullanıcı
  • Üyelik 24.08.2013
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Mobile App Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 964
  • Beğeniler 269 / 251
  • Ticaret 31, (%97)

yusufcc07 adlı üyeden alıntı

brkrtp Peki doğru söylüyorsunuz diye kabul ediyorum. Size bir soru sormak istiyorum, biz kargo firması ile görüşüp bilgi almak istedik ama bize kargo firmasının ne numarası ne de firma ismi söylenmedi, söylenmekten kaçınıldı. Sizce firmanın ismi ya da numarasını gizleme diye bir kural var mıdır? Varsa söyleyin bilelim.

Firmayla aralarında yapmış oldukları anlaşmayı ben bilemem.
 

 

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
brkrtp Ama iptal ettikten sonra firmanın adını ve numarasını yolladılar?
 

 

www.luikin.com

ErcanDinsel ErcanDinsel E' Kullanıcı
  • Üyelik 28.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Grafiker. / ercandinsel.org
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad E** D**
  • Mesajlar 670
  • Beğeniler 54 / 241
  • Ticaret 1, (%100)
Neredeyse kullandığım bütün ekipmanlarımı hepsiburada.com üzerinden aldım, ufak tefek sorunlar yaşadım ancak hepsinde mağduriyetim giderildi, tek seferlik alışveriş için fazla ağır konuşuyorsunuz bence.
 

 

Ahmet Ahmet ▪ illâ edep, illâ edep! Kullanıcı
  • Üyelik 01.08.2011
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Proje Yönetimi
  • Konum Sivas
  • Ad Soyad A** Y**
  • Mesajlar 1279
  • Beğeniler 386 / 731
  • Ticaret 29, (%100)
Hepsiburada üzerinden telefon ve telefon aksesuarları aldım. Telefon Yurtiçi kargoyla geldi. Cuma sipariş verdim İstanbul'dan Elazığ'a pazartesi elimde oldu. Aksesuarlar ise aras kargo ile gönderilmiş, ve gönderim saati daha erken olmasına rağmen halâ daha gelmedi. Benim sorunum firma ile değil kargoyla. Dün aradım merkeze gelmiş ama dağıtıma başlanmamış. Paşa gönlünüz ne zaman dağıtıma başlamayı uygun görüyor dedim telefonu yüzüme kapattılar.
 

 

yusufcc07 yusufcc07 pillowcenter.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** C**
  • Mesajlar 134
  • Beğeniler 26 / 26
  • Ticaret 1, (%100)
Ahmet ayıp etmişler :)
 

 

www.luikin.com

Guvven Guvven - Mutlu Sona Yaklaşırken. Kullanıcı
  • Üyelik 20.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Freestyle Web Designer
  • Konum Aydın
  • Ad Soyad G** C**
  • Mesajlar 632
  • Beğeniler 0 / 196
  • Ticaret 9, (%89)
aranızda boş yere bıdı bıdı edenler var.. neymiş kargo firmasının hatasıymış.. dev gibi platform hala daha dandirojen bir kargo firmasıyla, bunca şikayet arasında çalışıp. alternatif kargo şirketi sunmuyor, yada kargo şirketini değiştirmiyorsa bu hesiburadanın düşüklüğüdür..

illa muhalefet olcam diye didinmeyin.. şu at gözlüklerini bi atın..
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al