Em0nika adlı üyeden alıntı

En başta yapmanız gerek hata kaydı bırakıp *******u aramanız gelip bağlantıları kontrol etmek zorundalar dışardan eve gelen telefon kutusunda ve ya dışardaki kabinetteki portta sorun olabilir onları kontrol ederler yerlerini değiştirirler aynı sorun bendede olmuştu aylarca devam etti en sonra aradığımda aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum demiştim sebebini sorduğun anlattım daha sonra ekip gönderdiler eve, adamları durdurmasam evin alt yapısını komple 0 değiştireceklerdi o derece :D

Sorunun dışardan gelen telefon hattından kaynaklı olacağını sanıyorum tavsiyem müşteri hizmetlerini arayarak sert bir tavırda konuşman gerisi gelir zaten


hocam yukarıda bir arkadaş internet kablomda sıkıntı olabileceğini söylemişti. Ne zaman internet kesilse kabloyu oynatıyordum geri geliyordu ve son 1 haftadır yanlış hatırlamıyorsam hiç kesilme yaşamadım. İnternet kablomda problem var yani büyük ihtimal. Eğer tekrar kesilmeler başlarsa kabloyu komple değiştiricem.

Doganbey1 Merhaba hocam. Hayır telefonla bir alakası yok hocam zaten ev telefonu kullanmıyoruz