brkrtp size de merhaba hocam, şimdi şöyle izah edeyim size, ben ürün siparişi verdim. Normal şartlar da kargo ücretini ödemediğin zaman 07 Ağustos'ta kargoya verilip adrese teslim edilecekti. Ancak, biz "süper hızlı kargo" seçeneğini seçip kargo ücretini ödedikten sonra ürünümüz adresimize 05 Ağustos sabah 09-12 arasında teslim edilecekti. Saat 12'ye kadar gelmeyen kargo için "müşteri hizmetleri" ile iletişime geçtik. Bize bir kaç saat içerisinde elinize ulaşır dediler. Neyse uzatmadan söyleyeyim. Saat gece 11'e kadar ürün gelmedi. Her aradığımda şöyle böyle deyip geçiştirdiler. Ayrıca ürün satışı yapan kişi ya da firma artık neyse HepsiBurada.Com idi. Üün elimize ulaştı mı aynı gün içerisinde? Hayır. Peki devam edeyim. Gece 12 gibi aradım ürün "Tekstil Kent"'te olduğu söylendi. Aynı zaman da ürünümüz sabah 07:46 gibi teksil kente ulaşmış. Sizinde bildiğiniz gibi "Kargo Takip" bölümünden görebiliyoruz. Tekstil kent, sipariş verdiğimiz yere uzaklık mesafesi tam 10 dakikadır. Ürün sabah 7 de orada oldu ama gün içerisinde kesinlikle ulaşmadı. Velhasıl kelam, 12 gibi aradığımızda tekstil kentte olduğu söylenince biz de ürünü gelip alalım dedik. Yine bir takım şeyler söylenerek geçti. Yarın (pazar) size ulaştıracağız denildi ama o gün zaten tatil günleriymiş. Biz de iptal ettik. Yani demem o ki müşteri hizmetleri bizi oyaladı kardeşim daha ne diyeyim.
Hocam müşteri temsilcisi kargo firmasının verdiği bilgileri size ulaştırıyor aslında olay şu. Kargo Firması Hepsiburadaya yalnış bilgi vermiştir. Sizde yalnış bilgi almışsınız. Hepsiburadanın ürünlere gps takıp takip edecek hali yok. Yani burda sorumlu kişi kargo firmasıdır.