lostyazilim
tr.link

Dolandırılıyor muyum ? Böyle birşey olabilir mi ?

29 Mesajlar 5.265 Okunma
acebozum
tr.link

nsrtyksl nsrtyksl iamnsrtyksl Kullanıcı
  • Üyelik 09.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bağımsız Hizmet Sağlayıcı
  • Konum Ordu
  • Ad Soyad N** Y**
  • Mesajlar 481
  • Beğeniler 140 / 139
  • Ticaret 8, (%100)
Sabah ola hayr ola. Sabahleyin mesai saatleri içerisinde PayTR müşteri hizmetlerini arayın durumu öğrenin, belki sistemsel bir problemdir (normal şartlarda müşteri hesabına 1 gün sonra para aktarılır. Hesabına olmaması doğal karşılanabilir). Bence daha fazla uzatmanın alemi yok. Çözüm bana göre PayTR Müşteri hizmetleri.
PayTR Müşteri Hizmetleri+90 850 441 32 66 (Hafta İçi 09:00 - 12:00 ile 13:00 - 17:30 arası)

Geçmiş olsun, umarım problem çözülür. Bu arada bu durum her iki firma için de prestij kaybına sebep olur :D
FARKHOSTiNG AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

elektronikssl
webimgo

AmeBack AmeBack Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 148
  • Beğeniler 41 / 43
  • Ticaret 5, (%100)

ADANALI adlı üyeden alıntı

Şahsen ben banka ile alakalı bir sorun olduğunu sanmıyorum. Çünkü, ödeme yapılmış.


Pazartesi akşam 8 gibi felan bakacağım. Aktif değilse bi 6 ay mahkemeyle uğraşıcaz.

35 liranin lafını yapmak istemem ama, kartımdan para alındığını söylediğim halde tekrar ödeme yapmamı rica ediyor.
 

 

nsrtyksl nsrtyksl iamnsrtyksl Kullanıcı
  • Üyelik 09.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bağımsız Hizmet Sağlayıcı
  • Konum Ordu
  • Ad Soyad N** Y**
  • Mesajlar 481
  • Beğeniler 140 / 139
  • Ticaret 8, (%100)

ADANALI adlı üyeden alıntı

Şahsen ben banka ile alakalı bir sorun olduğunu sanmıyorum. Çünkü, ödeme yapılmış.
Banka ile değil de PayTR sistemi ile olması muhtemel. Karttan para çekilmişse banka ile ilgili problem ortadan kalkar araca firma(PayTR) da ödemeyi almışsa demek ki bir tek satıcı firma(BeyazDC) ile aracı firma(PayTR) arasında bir sıkıntı var demektir bu da hatanın PayTR de olduğunu gösterir.

Her halukarda kapılar PayTR müşteri hizmetlerinde :D
AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

FARKHOSTiNG FARKHOSTiNG www.farkhosting.com Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Hosting
  • Konum Adana
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 127 / 130
  • Ticaret 3, (%100)

AmeBack adlı üyeden alıntı

Pazartesi akşam 8 gibi felan bakacağım. Aktif değilse bi 6 ay mahkemeyle uğraşıcaz.

35 liranin lafını yapmak istemem ama, kartımdan para alındığını söylediğim halde tekrar ödeme yapmamı rica ediyor.

Umarım sorun çözülür geçmiş olsun.
AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

FARKHOSTiNG FARKHOSTiNG www.farkhosting.com Kullanıcı
  • Üyelik 12.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Hosting
  • Konum Adana
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 418
  • Beğeniler 127 / 130
  • Ticaret 3, (%100)

nsrtyksl adlı üyeden alıntı

Banka ile değil de PayTR sistemi ile olması muhtemel. Karttan para çekilmişse banka ile ilgili problem ortadan kalkar araca firma(PayTR) da ödemeyi almışsa demek ki bir tek satıcı firma(BeyazDC) ile aracı firma(PayTR) arasında bir sıkıntı var demektir bu da hatanın PayTR de olduğunu gösterir.

Her halukarda kapılar PayTR müşteri hizmetlerinde :D


Açıklama için teşekkürler :)
AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

AmeBack AmeBack Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 148
  • Beğeniler 41 / 43
  • Ticaret 5, (%100)

nsrtyksl adlı üyeden alıntı

Sabah ola hayr ola. Sabahleyin mesai saatleri içerisinde PayTR müşteri hizmetlerini arayın durumu öğrenin, belki sistemsel bir problemdir (normal şartlarda müşteri hesabına 1 gün sonra para aktarılır. Hesabına olmaması doğal karşılanabilir). Bence daha fazla uzatmanın alemi yok. Çözüm bana göre PayTR Müşteri hizmetleri.
PayTR Müşteri Hizmetleri+90 850 441 32 66 (Hafta İçi 09:00 - 12:00 ile 13:00 - 17:30 arası)

Geçmiş olsun, umarım problem çözülür. Bu arada bu durum her iki firma için de prestij kaybına sebep olur :D


ADANALI adlı üyeden alıntı

Umarım sorun çözülür geçmiş olsun.


Teşekkür ediyorum arkadaşlar. nsrtyksl hocamın söylediğini yapacağım. Yarın PayTR ile iletişime geçeceğim. Eğer dün ödemenin 18:20'de sorunsuz gerçekleştiği söylenirse canım çok sıkılır. Boş bi haftasonumuz vardı, oyun serveri kuracaktım, uzun zaman gerektiriyor...

++ Konuya yorum yapan herkese teşşekür ediyorum.
 

 

nsrtyksl nsrtyksl iamnsrtyksl Kullanıcı
  • Üyelik 09.11.2015
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Bağımsız Hizmet Sağlayıcı
  • Konum Ordu
  • Ad Soyad N** Y**
  • Mesajlar 481
  • Beğeniler 140 / 139
  • Ticaret 8, (%100)

ADANALI adlı üyeden alıntı

Açıklama için teşekkürler :)


Rica eder, her zaman bekleriz.



IBAN'ı D.M ile gönderiyorum :D

Tekrardan geçmiş olsun, sorunlarınızın çözülmesi umuduyla :rolleyes:
AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

yilmaz70 yilmaz70 Güzel olacak Kullanıcı
  • Üyelik 03.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 54 / E
  • Meslek Web Tasarım
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 4765
  • Beğeniler 3157 / 3156
  • Ticaret 12, (%100)
Paytr ödemeyi ertesi gün hesaba geçer.

Bu sizin probleminiz değil, firmanın problemidir.

Sizden çekim yapıldı ise siz ödemeyi yapmış oluyorsunuz.

Bu şekilde davranan bir firma ile çalışmayı bırakacaktır bence Paytr.

Siz bu firmayı iyice araştırın derim.

Demek başka aracı kurum ile çalışsalar günlerce bekletecekler böyle bir mantık var mı?


Kolay gelsin.
AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

FikirUssu FikirUssu Yazılım Firması Kullanıcı
  • Üyelik 02.12.2016
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Yazılım Mühendisi
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad B** E**
  • Mesajlar 146
  • Beğeniler 43 / 42
  • Ticaret 41, (%100)

İlk öncelikle geçmiş olsun,

Bu tarz sistemler genellikle birçok kişinin başına gelebiliyor. İlk söylemek istediğim sorununuzu çözecek tek kişi PayTR olacaktır çünkü bütün yaptığınız işlem kayıtları onlarda bulunacaktır. 3D SECURİTY logunuz, BeyazDC CALLBACK logunuz ve benzeri önemli işlem loglarınızdan yola çıkarak sorunuzu çözecektirler.

Benim başıma gelen olayı baş kahramanı ENPARA'ydı. Parayı gönderen de ENPARA kullanıyordu.

Olayımız, gönderen kişiyi parayı gönderiyor ve hesabından düşüyor ( dekont ve işlem numarası mevcut ) fakat para benim hesabımda gözükmüyor :confused: müşteri hizmetlerini aradığımda paranın hesabımda olduğunu söylüyor fakat işlem geçmişinde para gözükmüyor :eek::eek: en son yaptığım harcama dekontundan yola çıkarak hesapladım ve hesabımda fazladan para vardı, fazla para diyorum çünkü işlem geçmişlerinde paranın yatırıldığına dair bir bilgi yok :cool:

Müşteri hizmetleri ile 2 saatlik akşam telefonlaşmasından sonra sorunu bir şekilde çözdük. Umursamadığımız işlem geçmişi bile bazen çok çok işe yarıyor ;)

AmeBack

kişi bu mesajı beğendi.

AmeBack AmeBack Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** G**
  • Mesajlar 148
  • Beğeniler 41 / 43
  • Ticaret 5, (%100)
https://hizliresim.com/Mv32ZN
https://hizliresim.com/8d75R7
https://hizliresim.com/1glBlN
Burda bi 35 lira daha almak istedi sanırım.

Bu arada paketim aktif değil.
FARKHOSTiNG

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al