Arkadaşlar merhabalar. Benim bir sorunum var ve sizden yardım etmenizi rica ediyorum.

20.04.2016 yılında Türk ******* üzerinden tahahhüt ile aldığım bir akıllı telefonum var. Bu telefonun ücreti faturaya yansıyarak ödeniyor. Telefon arızalandı ve servisisne gönderdim. Servisi bana garantisinin dolduğunu söyledi. Fakat dolması mümkün değil. Onlara göre telefonun garantisi 19.05.2015 tarihinde başlamış ve 19.05.2017 tarihinde bitmiş. Fakat 19.05.2015 tarihinde telefonu satın almamıştık bile. Bu tür ürünlerin garantisini IMEI'den buluyorlar diye biliyorum. Fakat garanti sürecinin de ben telefonu satın aldığım tarihten itibaren başlaması gerekiyor.

Elimde sadece tahahhüt kağıdı var. Fatura falan da vermemişler sanırım. Bu kağıtta bir sürü gereksiz bilgi kampanya koşulları falan yazıyor. Bu kağıt ile garanti kapsamını doğrulayacaklarını sanmıyorum.


Arkadaşlar bu sorunumu nasıl çözebilirim? Eğer çözemezsem fatura olarak 214 TL gibi bir ücret istiyorlar.