reload58 adlı üyeden alıntı

Nereden satın aldıysan oraya gitmelisin ve adına ait faturayı taratmalısın. Veri tabanlarında faturalar bulunuyor. İsmini söylersen tarama yaparlar ve faturayı sana teslim ederler. Durumu izah etmeden önce sadece faturayı kaybettim, garantiye göndereceğim demeni öneririm. Zaten faturayı vereceklerdir ve sende servise iletebilirsin.


alemburda adlı üyeden alıntı

Bu tarz evrakları hep dosyalamışımdır tavsiye ederim.


Saklayacak evrak yoktu sıkıntı o zaten :)

MUWWEN adlı üyeden alıntı

USglm 20.04.2016 tarihinde işlem yaptığın Türk ******* bayisine giderek faturanı tekrar alabilirsin.


tayfun29 adlı üyeden alıntı

USglm

Teknolojik ürünlerde ürünün garantisi firmaya yollandığında başlar onlar bunu belirtmiştir.Ancak siz ürünü firmadan satın alırken firma size yeni bir garanti hizmet tarihi belirler ve o tarihten itibaren garantiniz başlar.Bunu da kanıtlamak için aldığınız yere gidip faturayı almalısınız.


Arkadaşlar teşekkür ederim bu arada. Türk ******* merkezine gittim bana fatura vermediklerini söylediler. Biz fatura vermiyoruz tahahhüt kağıdı veriyoruz dediler. Garantisinin geçmiş olduğunu söylüyorlar dedim bunları gönderebilirsiniz dediler. Biraz denedim ama fatura vs alamadım sadece aylık telefon faturası veriyorlarmış. Tahahhüt kağıdını gönderdim. Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.