Birincisi 400 görüntüleme bir fikir edinmek için çok az. En azından bir kaç bin olunca bir ay gözlemlemek ve ona göre küçük değişiklikler yaparak denemek lazım. Üstelik bu görüntülemeye maddi olarak tıklamanız 7-8 olsa ne değişir?

İkincisi sizin sitenizde reklam yerleşimi diye bir şeyden söz etmek mümkün değil, çünkü her yer reklam!

Ana sayfada 10 reklamı gördüm insaf dedim. İçerikte belki azdır dedim 8 reklam saydım. Daha uzun bir içeriğe girdim ve yanlış saymadıysam 13 reklam var! Ne kadar çok reklam o kadar çok tıklama değilki.

Bir kaç gün önce oyuncu koltuklarına baktığım için her bannerda oyuncu koltuğu gösteriyor. Bir insanın yaptığı aramalar bellidir, ilgi alanı bellidir. 10 reklam koymak, 10 farklı reklam gösterilecek anlamına gelmiyor.

Biraz ziyaretçinizi de düşünün. İnsanları adblocker'a teşvik etmeyin. Zaten akıllanmış olmamız lazımdı çoktan. Benim ziyaretçilerimin %25'i adblocker kullanıyor ama mobilde oran düşük. Endonezya'daki webmasterlar ne kadar olayı abartmışsa mobil adblocker kullanım oranı %85!

Türkiye'de de böyle olsun istiyorsak aynen devam edelim.

2 tane reklam olsaydı ben yine ilgimim çeken reklamı görecektim. İlgilendiğim koltukta indirimi gördüğüm anda da tıklardım. Ben bu kadar reklamı görürsem kaçarım. ligtv'ye bu yüzden girmiyordum maç özetleri izlemeye. Siteniz film izleme sitesi gibi. Adbloker'sız gezinmenin imkanı yok.