hocam ben firmayı karalamamak için 2 haftadır hiçbir yere şikayet yazmadım kendilerine de belirttim bunu. Bana 200 gb kota size yetmez tamam ama gece 2-8 sınırsız indirirsiniz diye bu paketi sattılar. Ertesi günü farkettim ki bu pakette gece indirdiklerin kotaya yazıyor. Müşteri hizmetlerinden kiminle konuşsam efendim keşke yardımcı olabilsem olamıyorum tarzı konuşuyor. Bu benden kaynaklı bir hata değil. Bana bunu yanlış anlatıp sattılar. Satan saha görevlisine ve yanında gelen bölge müdürüne ulaştım. Saha görevlisinin dün ayağına kadar gittim akşama kadar halledicem dedi akşam 3 4 kere aradım telefonu açmadı. Müdürünü aradım bu sefer oda pazartesi halledicem dedi. Maksadım karalamak değil. Müşteri hizmetleri çözüm sunmuyor. 50 kere görüştüm tablet almışsınız bu pakette değişim olmuyor diyorlar. Hocam günde 3 4 tane en az film dizi bölümü izleyen insanım evde 3 kişi aktif internet kullanıyor. 200 gb kota bize nasıl yetsin. 100 lira fatura ödüyorum. Türkiye şartlarında gayet yüksek bi ücret. Pazartesi bu müdürde sorunu çözmesse kesin kavga ederim. Çünkü onlara kullandığım internetten memnun olduğumu söyledim bana saat 7den en az 8.30a kadar kapıda ısrar ettiler her sorunda yanınızdayız diye müdürü güvence verdi. Sattığı paketi bilmeyen saha görevlisinin ceremesini çekiyorum. 2 kere kota almak durumunda kaldım bu ay. Şu an güncel faturam 170 tl gözüküyor. Bunun siniri var üzerimde.