gizlikral adlı üyeden alıntı

Merhaba benimde başımdan bir olay geçti aktarmak isterim size belki bir çözüm bulabilirsiniz. 2011 yılından bu yana superonline kullanıyordum ve temmuz ayında sözleşmem biteceği için bir bayiden sözleşmemi yenilemem için aradılar kullandığım internet 100 mbir 250gb kotalı samsung tablet kampanyasıydı. Arayan bayanla konuşmamda yenilemek istemediğimi belirttim taşınacağımdan dolayı taşınırsanız hattınızıda taşırız vs. dedi kabul ettim. Konuşmamızda özellikle kotamın ve internet hızımdan memnun olduğumu ve bunun değişmemesini istedim. Söyledikleri kampanya apple tv kampanyası sözleşmemim 2 yıl olacağı ve internet hızımın ve kotamın aynı kalacağı yönündeydi. Bu şartlarda kabul ettim ve sözleşmeyi imzaladım. Fakat daha sonra aynı ay içerisinde internetim kesildi. Öğrendiğime göre kotası dolunca internete geçirilmiş paketim ve sözleşmem 3 yıl yapılmış. Bayi ile görüşmelerim sonucunda yanlış yaptıklarını kabul ettiler fakat iptal etmeleri durumunda bana ceza bedeli çıkacağı söylendi. Bende suçlu ve yalan söyleyen taraf sizsiniz dediğimde bu seferde işte sizinle konuşan arkadaşa ceza çıkar oda maaşlı çalışan birisi diyerek duygu sömürüsünde bulundular. Bende madem öyle çalışanınızı düşünüyorsunuz zararı siz bayi olarak karşılayın dedim. Sonuç olarak bayilerine gittim internetimi kendi çalışanlarının üzerine trasfer ettiler modemimi teslim ettim ve süperonline ile devam etmekten kurtuldum. Ceza bedelini size çıkarıyorlarsa yanlış yapıyorlar yalan yanlış bilgiler ile sizi yanlış yönlendiren kendileri cezayıda kendileri çekmek zorundalar.



hocam ben 2 tarafada bir sıkıntı çıkmasın diye beni 25 mps sınırsız pakete geçirin tableti de faturalandırın ben tableti ayrı satın almışım gibi olsun dedim onlarda yapacaklarına dair söz verdiler ama hala halledilmedi biz genel merkezden halledileceğine dair söz aldık biraz sürecek falan diyorlar bende bekliyorum.