-
Üyelik
21.02.2017
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Sunucu Sistemleri
-
Konum
Hatay
-
Ad Soyad
E** E**
-
Mesajlar
229
-
Beğeniler
29 / 65
-
Ticaret
4, (%100)
Merhaba biz analiz sirketiyiz , müşteri içeri girdiğinde hemen yanına gelip buyrun ne bakmıştiniz yardimci olalım gibi sözler müşteriyi almadan kaçırmanın başlıca sebeplerinden biridir . Müşteri içeri girer , bir ürüne dokunur bakar daha sonra biz musterinin ne aradığını hafizamiza alıp benzer bir ürünü buyrun bu cesitlerimizde var dersek müşteri %60 bakmaya devam Edip kendini boğulmuş sıkılmış hissetmez . Ve büyük ihtimal ürünü alır . Sizin sistem bence negatif hocam yinede deneyin isterseniz
1 kişi bu mesajı beğendi.