lostyazilim
tr.link

Ttnet'in Çözümünü Bilmediği SORUN YARDIM

18 Mesajlar 2.540 Okunma
lstbozum
tr.link

hasanucar hasanucar WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 09.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek T.T. Teknikeri
  • Konum Amasya
  • Ad Soyad H** U**
  • Mesajlar 49
  • Beğeniler 3 / 5
  • Ticaret 0, (%0)
Netron müstakilse ve uzak mesafe ise işin rengi az da olsa değişiyor. Eğer bulunduğunuz konum 16 bin hızı desteklemiyorsa ve paketiniz 16 megabit ise müşteri hizmetlerini arayarak hızınızı 8 megabit hıza almalarını rica edin. Eğer sorun düzelirse hat ıslahını talep edin. Gelen ekipler en azından 12 megabit hızı çalıştıracak şekilde ıslah ederse ve hızınızı 12 megabite alırsalar sorununuz yine çözülmüş olur.. Bu şekilde anlatıldığında karma karışık bir durum. Orada olsam bizzat ilgilenirdim :) Aslında 10 megabit hız seçeneği olsa yine sorun çözülmüş olur ancak maalesef... 1-2-4-8-12-16... megabit diye gidiyor.

Bir konuda ekleme yapmak istiyorum:

Hızınızı hız testi (speed test) ile ölçüyorsanız eğer emin olun hızınızı yanlış biliyorsunuzdur çünkü test sayfalarının gösterdiği değer ile bizdeki cihazların gösterdeği değer bambaşka.. hız testi sayfaları modemin çıkışını ve hatta kullandığınız pc'nin aldığı hızı gösteriyor. Ama cihazlar evinize gelen hızı gösteriyor.
 

 

wmaraci
reklam

AllyBey AllyBey WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.09.2017
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Editör
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** A**
  • Mesajlar 412
  • Beğeniler 60 / 116
  • Ticaret 0, (%0)
aynı binada yaşayanlara sor öyle bi problem yaşayan varmı diye varsa ana hatta bakmaları lazım. Yok sadece sizdeyse data kablosunu ve ucundaki soketi komple değiştir.. Data kablosu çok incedir, sokete yanlış hatırlamıyosam 10-12 kablo girip bunların 3 tanesi yada 4 tanesi işe yarıyo. sokete kablo ucunu eklerken fazla sıkmış yada az sıkmış olabilir oda yavaşlık yapar yada ezilmiş ise oda yapar. Komple data kabloyu değiştir öyle dene birde.
 

 

MesuT MesuT Kullanıcı
  • Üyelik 02.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Mersin
  • Ad Soyad M** C**
  • Mesajlar 1829
  • Beğeniler 1585 / 557
  • Ticaret 2, (%100)
Dns degıstırmeyı denedınızmı ? aynı sorunu TURKNET den aldım aradımn anlattım 1 hafta sureklı konustuk en son Dns asreslerınızı guncelledık sorununz cozulmus olmalı dedıler duzeldı. Keske hep ***** de kalsaydım
 

 

BilgeAdam BilgeAdam Sms Onayı Gerekli Telefon Onaysız
  • Üyelik 26.05.2014
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Telekomünikasyon
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** Ö**
  • Mesajlar 337
  • Beğeniler 59 / 58
  • Ticaret 0, (%0)
Ebeveyn profili yani Güvenli İnternet açıksa kapatıp denermisin
 

 

wmaraci
wmaraci

Turkgucu21 Turkgucu21 CheffAvsar Kullanıcı
  • Üyelik 18.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Commis de Cuisine
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 918
  • Beğeniler 158 / 207
  • Ticaret 2, (%100)
kesin çözüm git interneti kapat sana şunu diyecekler ama beyefendi şu kadar ceza ödersiniz falan tamam öderiz de atarını yap gel eve 24 saat sonra ikna ekibi arıyacak seni hep sorunu çözecekler hemde atıyorum 70 tl lik fatura bana yüksek geliyor kapatmak istiyorum de 50 tl bağlarsın daha iyi hız daha iyi fiyatla ayrıca öbürsü gün evine kadar ekip gelip bakacak
 

 

volkansari13 volkansari13 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 05.05.2017
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek Network
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad V** S**
  • Mesajlar 66
  • Beğeniler 11 / 12
  • Ticaret 4, (%100)
Sorun halen devam ediyorsa,, bana özelden yazarmısınız ? elimden geldiğince yardımcı olayım.
 

 

Bilgi paylaştıkça çoğalır.

MeMo MeMo SEO Candır, MeMo Uzman :) Kullanıcı
  • Üyelik 23.07.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Webmaster, Editör, SEO Uzmanı
  • Konum Azerbeycan
  • Ad Soyad T** M**
  • Mesajlar 2187
  • Beğeniler 1198 / 578
  • Ticaret 50, (%100)
whatsapp'i bilmiyorum ama bizim burda eskiden böyle bir sorun yaşamıştım.
2 yıl 5mb/s kullanmıstım sonra bi baktım sorunlar başladı hız yuksek hat kötü takılmalar düsmeler başladı aradım 3 e saldirdım hızı düzeldi bence hızı düşürttürün aynı parayı ödesenizde. Düzelir bence.
 

 

emir28 emir28 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.03.2014
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek sürüngen
  • Konum Adıyaman
  • Ad Soyad E** K**
  • Mesajlar 116
  • Beğeniler 55 / 9
  • Ticaret 1, (%100)
vodafone süpernet ev interneti kullanıyorum yaklaşık 8 ay önce buna benzer bir sorunu ben de yaşadım. donanımsal yazılım güncellemesi yada sistem iyileştirme yazılımı güncellemeleri oluyor ve buna bağlı olan bir arıza durumu oluyor bende yaşanan sorun mobil cihazlarda google play store erişim problemi ve youtube uygulamasından internet erişim problemi vardı...3 ay arıza kaydı oluşturdum fakat kayıt açarken internet yok veya internet hız problemi olarak kayıt oluşturulduğunu fark ettim. siz müşteri hizmetlerine internet erişiminde sorun yok fakat mobil uygulamalarda sorun olduğunu belirtin... mutlaka bu problemle ilgili kayıt oluşturuluyor fakat kendiliğinden düzelmesinden başka bir çözüm olmuyor...çileniz en az 3 ay sürer diye düşünüyorum
 

 

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al