lostyazilim

hepsiburada.com'un ilgisizliği,çözümsüzlüğü...

7 Mesajlar 892 Okunma
lstbozum

serdar01 serdar01 Akıl+Bilim+Eğitim Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Eğitim
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** E**
  • Mesajlar 839
  • Beğeniler 323 / 116
  • Ticaret 0, (%0)
Daha önce hepsiburada.com'dan 128 gb.sandisk marka usb bellek satın almıştım.(satıcı kendisi)
Ürün arızalanınca iletişime geçtim ve bana bu kod numarasına gönderin dedim dediler.Gönderdim.(08.08.2017)Bir süre sonra ürünün karşı taraftan teslim alınmadığını öğrendim.(Ürün Adana'ya gitmiş.Kargo takip sayfasından gördüm.)
Ürün bulunduğum ile geri geldi.Kargo şirketi de benden 13.5 TL talep etti.Durumu hepsiburada.com'a mesaj attım.Tam 5 gün sonra dönüş yaptılar ve açık adres verdiler;ama kargo ücreti ile ilgili birşey söylemediler,umursamadılar.
Kargo firması ise bu ücret ödenmeden ikinci kez işlem yapamayız dedi.Müşteri temsilcisinden kaynaklı bir hata için neden kargo ücreti vereyim ki diye hepsiburada.com'a sordum.Yine cevap vermediler. Şikayetvar.com'a yazdıktan sonra dönüş yaptılar.Tabii aradan günler geçti.(5 gün)Siz ödeyin faturayı yollayın ödediğiniz miktar kadar hediye çeki verelim dediler.Ödemeyi yaptım,ürün için kargo şirketine açık adresi verdiğimde bize kod vermeniz gerekiyor dediler.Yine mesaj attım ve yine dönüş yapan yok.Bekliyorum.

Basit bir kargo problemi için 8 Eylül'den beri bekliyorum.Hala garantisi devam eden ürünü ulaştıramadım.Müşteri temsilcileri ve firma yetkilileri çok ilgisiz.
 

 

wmaraci
reklam

Link Link WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 04.01.2013
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Seo Danışmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** A**
  • Mesajlar 1548
  • Beğeniler 379 / 426
  • Ticaret 46, (%100)
Ben olsam kargo parasini odemezdim
 

 

Deneme

Bayro Bayro Opencart e-ticaret PRO Kullanıcı
  • Üyelik 02.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek e-ticaret
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad F** D**
  • Mesajlar 1084
  • Beğeniler 305 / 304
  • Ticaret 27, (%100)

Pagerank adlı üyeden alıntı

Ben olsam kargo parasini odemezdim


hepsiburada.com da ürün satan birisi olarak şöyle söyleyim bunu sikayetvar.com a bildirirseniz 2. gün sizi ararlar kupon kodu verirler o kodun parasını satın aldığınız satıcıdan tahsil ederler.
Bize sürekli iade ve değişim kargolarının ücret ödemelerini satıcılar yapacak diye sürekli email gönderiyorlar.
 

 

OmerGunay OmerGunay https://omergunay.net Kullanıcı
  • Üyelik 15.05.2015
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek PHP Developer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ö** G**
  • Mesajlar 1207
  • Beğeniler 382 / 381
  • Ticaret 16, (%100)
Ben N11 veya gittigidiyor tercih ediyorum. Satıcıları kontrol eden bi sistem daha mantıklıdır her zaman. Kendisi satınca kendisi de satıcı olduğu için sorunlar hep olacaktır.
 

 

Herkes yediğinden ikram eder..(Yavuz Sultan Selim)
wmaraci
wmaraci

Engin07 Engin07 Engin ÖZTÜRK Kullanıcı
  • Üyelik 20.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Eskişehir
  • Ad Soyad E** Ö**
  • Mesajlar 1965
  • Beğeniler 700 / 560
  • Ticaret 36, (%100)
Bayro , sizin tarafınızdan satılan ürünlerin iade ve değişiminde kargo ücretinin size yansıtılması normal ama satıcısı Hepsiburada olan ürünlerin iade ve değişim ücretini size yansıtıyorlarsa o zaman ayrı. Ama satıcı müşterinin iade ve değişim yada garanti hakkını kullanması durumunda kargo ücretini karşılamak zorunda.
"Çünkü ilgili yönetmelikte açıkça belirtildiği gibi; “satıcı varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlü”. Ayrıca, malın geri gönderilmesi halinde, tüketici “iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamıyor” (Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Md.12)."
 

 

serdar01 serdar01 Akıl+Bilim+Eğitim Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Eğitim
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** E**
  • Mesajlar 839
  • Beğeniler 323 / 116
  • Ticaret 0, (%0)
Satıcı hepsiburada.com. Verdikleri, kod numarasına göre gönderdim.Tamamıyla onlardan kaynaklı bir hata.Yeri geliyor bir ürün 10 lira indirime girse alsak diyoruz.(Ürüne göre değişiyor tabi.)
İnanın arkadaşlar her şey bir yana mesajlara cevap vermemeleri asıl can sıkıcı olan.Çözülmesi zor,karmaşık bir durum da değil.Ama sanırım benimle ilgilenen müşteri temsilcisinde sorun vardır.Kısaca bu tavırları açıkça "Sizi muhattap almıyoruz." demek gibi bir şey.
 

 

serdar01 serdar01 Akıl+Bilim+Eğitim Kullanıcı
  • Üyelik 27.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Eğitim
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad S** E**
  • Mesajlar 839
  • Beğeniler 323 / 116
  • Ticaret 0, (%0)

Pagerank adlı üyeden alıntı

Ben olsam kargo parasini odemezdim


Ödeme yapmazsam ürün şubeden,kargo şirketinin ana depolarına gönderilip bekletilecekti.Aslında ödeme yapmayacaktım.Ama ödeyin faturanızı alın dediler.Sözlerine güvendim.Ödeme yapıp faturasıyla birlikte ürünümü aldım.Durumu bildiren mesaj attım.Hala dönüş yapmadılar.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al