Ses kaydini dinleyip özür diliyorlar sonra bana 20 günlük magduriyetimi sadece 6 gününü karsilayacagiz deyip kapatiyorlar. Neden ilk sundugunuz teklifi gecersiz sayiyorsunuz diyorum öyle bi kampanya sisteme yansimamis sizin arayan temsilcimizin yanlisligi diyorlar kiz benimle 20 dk konustu hala yanlislik deyip cikiyorlar isin icinden.
Dostum, bu durumda Tüketici Mahkemesi var. Git, orada durumu izah et... Şöyle demen yeterlidir.
10/10/2017 tarihinde tahüüt bittiği için yeni kampanya ve tahüüt için beni aradılar. Müşteri temsilcisiyle konuşmamda 55TL tutarındaki 12 ay tahüüt kampanya girmeye karar verdim. Ve onayladım. İleri ki faturalanma da bu ücret bana 69TL olarak göründü. Aradaki farkın anlaştığım tutar aşması dolaysıyla. Farkın karşılanarak hattımın kapatılmasını. Yahut aradaki farkın sonraki aydan çıkarılarak kalan 11'ay'ın 55TL tutarda devam etmesini talep etmekteyim.
Buna benzer bir şey yaz yolla. Tüketici Mahkemesi onaylar. E-Devlet üzeride başvurabilirsin. Ben 69 TL ödemem. 40 TL anlaştım benim evdeki net 24Mbit / 50GB AKN haliyle 40TL + 15 TL telefon "55TL'ye" Yani ara konuş bildir. Şikayet et. Arkasını bırakırsan 2-3 ay geçince tahüüt iptal istersen sana 600 TL biçecekler.