Lokasyon123 Muhakkak bir fayda elde ediliyordur bu şekilde de. Benim söylemek istediğim şey, az yada çok farketmez bir emek veriyorsunuz bu işe ve emeğinizin boşa gitmemesi, kalıcı işler yapmanızın daha faydalı olacağını anlatmaktı. Yaptığınız işi ileriye götürmek, büyütmek için ürünün sağlıyacağı faydaya odaklanmak gerektiği, aksi halde bir noktaya kadar ilerlenebileceğini söylemek istedim.
Öte yandan, karşılıklı reklamlara tıklama konusunda ise, reklamveren tarafından bakmayı deneyin konuya. Reklamverenler bu şekilde bütçeleri harcandıktan sonra fayda sağlayamadıklarında, bir sürenin sonunda reklam vermeyi kesebiliyorlar. Reklamverenin azalması, reklam yayıncılarının gelirlerinin azalması anlamına geliyor. Çünkü rekabet düşüyor, TBM oranları daha aşağılarda kalıyor gibi.