Arkadaşlar ben 30/09/2017 tarihinde TürkNet'e geçiş yapmak için bazı belgelere imza attım bunlardan birisi de TTNet'ten TürkNet'e geçiş işlemlerini TürkNet yapsın diye bi nevi yetkilendirme formu imzaladık nakil işlemleri iptal işlemlerini kendileri yapacaktı fakat bbugün şans eseri görmüş olduğum TTNet 01 ile 31 Ekim arası bi faturalandırma gördüm.TTNet'i aradığım herhangi bir nakil veya iptal işlemi söz konusu değildir bize böyle bir talepte bulunulmamış kendileri size kendi hatlarından internet vermişlerdir dediler.TürkNet'in müşteri hizmetlerine ise ulaşamıyorum sürekli olarak bilgisayara aktarıyorlar.
Şimdi soracağım soru şudur belki başına gelen veya duyan olmuştur.Ben ilk olarak yasal yollara başvurmak istemiyorum.Ve bu faturayı ödemek istemiyorum.
Şimdi bu durumda TürkNet müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim veya ne yapabiirim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?