-
Üyelik
24.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Avukat Katibi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
S** A**
-
Mesajlar
361
-
Beğeniler
78 / 78
-
Ticaret
23, (%100)
Arkadaşlar ben 30/09/2017 tarihinde TürkNet'e geçiş yapmak için bazı belgelere imza attım bunlardan birisi de TTNet'ten TürkNet'e geçiş işlemlerini TürkNet yapsın diye bi nevi yetkilendirme formu imzaladık nakil işlemleri iptal işlemlerini kendileri yapacaktı fakat bbugün şans eseri görmüş olduğum TTNet 01 ile 31 Ekim arası bi faturalandırma gördüm.TTNet'i aradığım herhangi bir nakil veya iptal işlemi söz konusu değildir bize böyle bir talepte bulunulmamış kendileri size kendi hatlarından internet vermişlerdir dediler.TürkNet'in müşteri hizmetlerine ise ulaşamıyorum sürekli olarak bilgisayara aktarıyorlar.
Şimdi soracağım soru şudur belki başına gelen veya duyan olmuştur.Ben ilk olarak yasal yollara başvurmak istemiyorum.Ve bu faturayı ödemek istemiyorum.
Şimdi bu durumda TürkNet müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim veya ne yapabiirim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Kısa bir süre sessizlik...
-
Üyelik
18.11.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
@Back-End Developer.
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
R** E**
-
Mesajlar
693
-
Beğeniler
24 / 200
-
Ticaret
1, (%100)
Şuanda Mesai saatler içerisinde değil TurkNET Müşteri hizmetleri sizi yarın arayacaklardır veya siz arayın ama Tamam ödemeyin biz hallederiz diyecekleriniz hiç zannetmiyorum. Adamlar bir sömürge kurmuş zaten :)
-
Üyelik
15.05.2015
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
PHP Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Ö** G**
-
Mesajlar
1207
-
Beğeniler
382 / 381
-
Ticaret
16, (%100)
RmX78 ben turknet kullanıyorum da önceden müşteri hizmetlerine ulaşmak kolaydı. Kullanan artınca geçen bi mail attılar. Müşteri hizmetleri tamamen robot olacak diye. Ordan gerekirse onlar arama yapacaklar çözüm olmayanları falan yazıyordu. Aradığında mesaj bırak falan varsa onları dene. Arıza kaydı falan oluştur seni aramaları için. Bunlar aklıma geldi
Herkes yediğinden ikram eder..(Yavuz Sultan Selim)
-
Üyelik
24.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Avukat Katibi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
S** A**
-
Mesajlar
361
-
Beğeniler
78 / 78
-
Ticaret
23, (%100)
THEX3T4R adlı üyeden alıntı
Şuanda Mesai saatler içerisinde değil TurkNET Müşteri hizmetleri sizi yarın arayacaklardır veya siz arayın ama Tamam ödemeyin biz hallederiz diyecekleriniz hiç zannetmiyorum. Adamlar bir sömürge kurmuş zaten :)
Öyle demeyeceklerini biliyorum lakin bu işe yasal yollara döküldüğü taktirde el mahkum ödecekler sonuçta kendi hataları.
ÖmerGünay adlı üyeden alıntı
RmX78 ben turknet kullanıyorum da önceden müşteri hizmetlerine ulaşmak kolaydı. Kullanan artınca geçen bi mail attılar. Müşteri hizmetleri tamamen robot olacak diye. Ordan gerekirse onlar arama yapacaklar çözüm olmayanları falan yazıyordu. Aradığında mesaj bırak falan varsa onları dene. Arıza kaydı falan oluştur seni aramaları için. Bunlar aklıma geldi
Evet zaten o sıkıntıdan dolayı ulaşamıyorum.Geçen internetim sorunsuz iken bile internetim arızalı diye kayıt oluşturdum sırf arasınlar diye be baktım ki kayıtta şöyle not var arıza giderilmiştir kullanmaya devam edebilirsiniz diye.Güler misin ağlarmısın.Neyse az önce güzel bir mail attım buna da geri dönüş olmazsa zaten adliyede çalışıyorum avukat ile gerekli işlemleri yapacağım yasal yollar ile hakkımı arayacağım.
Kısa bir süre sessizlik...
-
Üyelik
13.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
webmaster
-
Konum
Malatya
-
Ad Soyad
T** Ö**
-
Mesajlar
1149
-
Beğeniler
5 / 377
-
Ticaret
0, (%0)
Kesinlikle ücretini ödeyeceklerdir. Adamlar taahhüt ücretinin bile 120 tl sini ödüyorlar tek sen bize geç diyorlar.
Hayatı Mümince Yaşamak İsteyenlerin Mekanı
https://mumince.com
-
Üyelik
08.02.2014
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Web Tasarım
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
H** Ş**
-
Mesajlar
1164
-
Beğeniler
740 / 478
-
Ticaret
24, (%96)
BTK'dan şikayette bulunmanı öneririm aksi taktirde diğer şikayet mercilerini pek takmıyorlar. BTK'dan şikayet formu oluştur ve gerekli sorunu yaz onlar firmaya direk sorununu ileteceklerdir.İleride eğer adli bir durum olursa BTK'daki şikayetinide delil olarak sunabilirsin.
Mrtcn
PrismaCSI
Kullanıcı
-
Üyelik
06.09.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Cyber Sec & Project Manager
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** G**
-
Mesajlar
3356
-
Beğeniler
481 / 1987
-
Ticaret
10, (%100)
Turknetin bu konuda sabıkası kalabalık baya BTK Şikayet sürecinden başkasını takmıyor. Müşteri hizmetlerinide kapattılar zaten robot hep
Allah kolayık versin baya uğraştırıyorlar.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
24.10.2015
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Avukat Katibi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
S** A**
-
Mesajlar
361
-
Beğeniler
78 / 78
-
Ticaret
23, (%100)
44Medya adlı üyeden alıntı
BTK'dan şikayette bulunmanı öneririm aksi taktirde diğer şikayet mercilerini pek takmıyorlar. BTK'dan şikayet formu oluştur ve gerekli sorunu yaz onlar firmaya direk sorununu ileteceklerdir.İleride eğer adli bir durum olursa BTK'daki şikayetinide delil olarak sunabilirsin.
Mrtcn adlı üyeden alıntı
Turknetin bu konuda sabıkası kalabalık baya BTK Şikayet sürecinden başkasını takmıyor. Müşteri hizmetlerinide kapattılar zaten robot hep
Allah kolayık versin baya uğraştırıyorlar.
Atmış olduğum mailler doğrultusunda olumlu bir sonuç olmazsa eğer BTK şikayette bulunacağım sonrasında ki durumda ise adli duruma taşıyacağım.
Teşekkürler.
Kısa bir süre sessizlik...
-
Üyelik
25.09.2016
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Sunucu Yönetimi & Geliştirici
-
Konum
Muğla
-
Ad Soyad
A** Ö**
-
Mesajlar
211
-
Beğeniler
12 / 51
-
Ticaret
0, (%0)
Turknette gerekli belgeler vardır. Onlar işlemleri yapmıştır fakat bazıları duymazlıktan gelmiştir. Btk ya turk ******* şikayet et ve turk net desteğe yaz. ******* hattı kapatınca turknetin bağlı olduğu kabloyu da dalgınlıkla çıkarabilir .
Linux Server,Network(ipv4+ipv6) https://ahmetozer.org https://github.com/ahmetozer