-
Üyelik
10.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Back-End ve Siber Güvenlik
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** G**
-
Mesajlar
101
-
Beğeniler
11 / 1
-
Ticaret
0, (%0)
Merhabalar.
Ben kendi projem için bir destek sistemi yapmak istiyorum fakat bir türlü ayarlayamadım.
İnternette yazdığım zamanda sürekli osTicket gibi hazır kaynakları gördüm.
Sistemin mantığı neye dayanır altyapısı neye dayanır?
Ticket sistemini yapabileceğim bir içerik var mı bildiğiniz?
-
Üyelik
15.09.2017
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Okuyorum.
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
N** Ş**
-
Mesajlar
47
-
Beğeniler
8 / 14
-
Ticaret
0, (%0)
Php ve Veritabanı kullanarak yapabilirsin
-
Üyelik
10.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Back-End ve Siber Güvenlik
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** G**
-
Mesajlar
101
-
Beğeniler
11 / 1
-
Ticaret
0, (%0)
Gerçekten çok açıklayıcı olmuş.
PHP ve Veritabanı bilgim var fakat Ticket sisteminin mantığını anlayamadım.
-
Üyelik
15.09.2017
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Okuyorum.
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
N** Ş**
-
Mesajlar
47
-
Beğeniler
8 / 14
-
Ticaret
0, (%0)
Üyelerin bulunduğu kısım var ise destek adında bir tablo oluşturun. Kullanıcıdan gelen verileri tabloya kaydedersiniz. (Hangi satır hangi kullanıcıya ait bunu kullanıcı adı ya da id ile belirleyebilrsin) Admin paneli üzerinden de cevaplarsınız. Cevabınızıda ayrı bir tabloya kaydedersiniz. Cevapları Php ile kontrol ettirip cevap yoksa yanıtlanmadı, cevap varsa yanıtlandı şeklinde ayarlama yapabilirsin.
-
Üyelik
10.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Back-End ve Siber Güvenlik
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** G**
-
Mesajlar
101
-
Beğeniler
11 / 1
-
Ticaret
0, (%0)
Mantık aslında anlatınca basit ama uygulaması biraz karışık fakat her ikinizin de verdiği yöntemi deneyeceğim. Her zaman hocalarım bana başta yapacağın şeyin bir şemasını çiz demişti Sırasıyla şemayı çizince aslında kodlamakta kolay geliyor çünkü o an o olmazsa hangi adıma geçeceğini biliyorsun..
Teşekkürler peki mantığı kolay kavrayabileceğim bir sistem var mı?
Yada hazır bir script indirip içini incelesem yeterli olr mu?
Flawless
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
25.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
41 / E
-
Meslek
Php Coder
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
K** I**
-
Mesajlar
476
-
Beğeniler
22 / 87
-
Ticaret
7, (%100)
Hazir scriptler yerine kendi fikirlerinizi kullanmaniz daha mantıklı olacaktır. Kendiniz icin yaziyor iseniz ticket sisteminizden beklentileriniz bellidir diye düşünüyorum. Basma kalip bir destek sistemini de isteklerinizi karsilayacaktir lakin surasi soyle olsun dediğiniz yerler olacaktır. Bu yuzden kendi isteklerinize gore bir algoritma cikarip bunun uzerinde kodlamaya baslamaniz hem gereksiz enerji kaybini aza indirecek hemde odak surenizi arttiracaktir.
-
Üyelik
21.09.2016
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Full Stack Developer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
H** T**
-
Mesajlar
1155
-
Beğeniler
99 / 327
-
Ticaret
3, (%100)
Üyelik sistemi varsa;
1- ticket_id (increments),
2- user_id (integer),
3- ticket_category_id (integer),
4- ticket_title (string - 300),
5- ticket_content (longtext),
6- is_open (tinyint veya boolean)
Eğer mevzu büyük ise department gibi bişe de ekliyebilirsin. Kullanıcı ve kategori bilgilerine ulaşmak istiyorsan user_id ve ticket_category_id yi foreign key olarak tanımlayarak tablolar arasında ilişki kurabilirsin.
Üyelik sistemi yoksa;
1- ticket_id (increments),
2- consumer_name (integer),
3- consumer_email (string, 200),
4- ticket_category_id (integer),
5- ticket_title (string - 300),
6- ticket_content (longtext),
7- is_open (tinyint veya boolean)
Hem üyelik var hemde üye olmayanlarda başvurabiliyorsa;
1- ticket_id (increments),
2- user_id (integer,null),
3- consumer_name (integer,null),
4- consumer_email (string, 200,null),
5- ticket_category_id (integer),
6- ticket_title (string - 300),
7- ticket_content (longtext),
8- is_open (tinyint veya boolean)
9- is_user (tinyint veya boolean)
Böyle bir şey olabilir sanırım
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
10.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
25 / E
-
Meslek
Back-End ve Siber Güvenlik
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** G**
-
Mesajlar
101
-
Beğeniler
11 / 1
-
Ticaret
0, (%0)
Teşekkür ederim ilginize bir kaç şey deneyeceğim. Şuan sitenin tasarımında (responsive) bir kaç problem vardı onları hallediyorum. Daha sonra destek sistemine giriş yapacağım takıldığım yer olursa eğer tekrardan hortlatırım konuyu :)