TV Reklamlarını ne kadar takip ediyorsunuz bilmiyorum ama Türkiye'deki kreatif ajanslar son dönemlerde uluslararası piyasalara yön verebilecek, "biz burdayız" diyebilecek içeriklere imza atıyor. Bunun son örneğini de biraz önce Emlak Jet'in Yılmaz Morgül ile hazırladığı TV reklamında gördüm.

EmlakJet'in bir önceki reklam kampanyasındaki tekno "emlakjeeet" jingleı özellikle Twitter'da ve Ekşi'de büyük bir dalga konusu olmuştu. Şirket, bunu bir yanlış olarak görmektense, "Nasıl pozitife çeviririz?" düşüncesiyle hareket edip, Yılmaz Morgül'le son derece olumlu olduğunu düşündüğüm bir çalışmaya imza atmış. :)

Çok uzatmadan videoları da ekleyeyim:

İnsanı sinir küpü haline getiren, eski Emlak Jet reklamı:



Yılmaz Morgül ile hazırlanan, yeni Emlak Jet reklamı:



Emlak Jet'in kullandığı bu reklam stratejisi hakkında sizin görüşleriniz neler?