cnrsgr
Büyük ihtimal ile planlı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Üçüncü reklam filminde insanlar evlerinin balkonuna çıkmış Yılmaz Morgül söyleme söyleme dedikçe "emlakjet" diye bağırırken görürsek şaşırmam(hem sloganın sahiplenilmesi, dile dolandırma. Hemde güvenli olduğunu ve birçok kişinin ev sahibi olduğu anlatılabilir) . Üçüncü reklam filmi artık aşinalık oluştu düşüncesiyle oluşturulacaktır.
Genel olarak reklamlarda gözlemlediğim
1. Ana içerik, sloganın jingle ile direkt aktarılması (tepki ölçme)
2. Sloganın öne plana çıkartılması, ana içeriğin arka plana alınması (anımsatma)
3.Sloganın ana içeriğe uyarlanması (uygulama)
4.Sloganın nesneye yüklenmesi (anımsatma)