cnrsgr
Büyük ihtimal ile planlı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Üçüncü reklam filminde insanlar evlerinin balkonuna çıkmış Yılmaz Morgül söyleme söyleme dedikçe "emlakjet" diye bağırırken görürsek şaşırmam(hem sloganın sahiplenilmesi, dile dolandırma. Hemde güvenli olduğunu ve birçok kişinin ev sahibi olduğu anlatılabilir) . Üçüncü reklam filmi artık aşinalık oluştu düşüncesiyle oluşturulacaktır.
Genel olarak reklamlarda gözlemlediğim
1. Ana içerik, sloganın jingle ile direkt aktarılması (tepki ölçme)
2. Sloganın öne plana çıkartılması, ana içeriğin arka plana alınması (anımsatma)
3.Sloganın ana içeriğe uyarlanması (uygulama)
4.Sloganın nesneye yüklenmesi (anımsatma)
Büyük ihtimal ile planlı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Üçüncü reklam filminde insanlar evlerinin balkonuna çıkmış Yılmaz Morgül söyleme söyleme dedikçe "emlakjet" diye bağırırken görürsek şaşırmam(hem sloganın sahiplenilmesi, dile dolandırma. Hemde güvenli olduğunu ve birçok kişinin ev sahibi olduğu anlatılabilir) . Üçüncü reklam filmi artık aşinalık oluştu düşüncesiyle oluşturulacaktır.
Genel olarak reklamlarda gözlemlediğim
1. Ana içerik, sloganın jingle ile direkt aktarılması (tepki ölçme)
2. Sloganın öne plana çıkartılması, ana içeriğin arka plana alınması (anımsatma)
3.Sloganın ana içeriğe uyarlanması (uygulama)
4.Sloganın nesneye yüklenmesi (anımsatma)
Evet, genel stratejiler bu şekilde işliyor. Geleneksel reklamcılık içerisinde en çok bu örnekler ortaya çıkıyor.
Ama hangi açıdan bakılırsa bakılsın Emlak Jet veya Emlak Jet'in ajansı attığı bu adım ile başarı oranını önemli ölçüde yükseltti diye düşünüyorum. :)
Sloganın nesneye yüklenmesindeki en büyük çamurluğu ise global pazarda Mc. Donalds - Burger King kapışmasında seviyorum. Ateş Vs. Palyaço kapışmasından daha ne kadar içerik üretecekler, merakla bekliyorum. :)