Tabi ki çok başarılı bir çalışma gerekleştirilmiş.
Ayrıca benim de dikkatimi çeken bir başka olay, Turkcell in Selocanı önplana atıp selocanı çağa uygun reklama sunması. Ancak TT ve Vodafoneun buna sessiz kalması.
Günümüz reklam ajanslarının günümüzü takip etmekten çok geçmişten bugüne gelmeleri geleceği görmeleri açısından daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.
Reklamları takip etmekten keyif alan tek kişi olmadığıma sevindim :) takibe devam...
Ayrıca benim de dikkatimi çeken bir başka olay, Turkcell in Selocanı önplana atıp selocanı çağa uygun reklama sunması. Ancak TT ve Vodafoneun buna sessiz kalması.
Günümüz reklam ajanslarının günümüzü takip etmekten çok geçmişten bugüne gelmeleri geleceği görmeleri açısından daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.
Reklamları takip etmekten keyif alan tek kişi olmadığıma sevindim :) takibe devam...
Türk ******* reklam stratejileri açısından genelde çok başarısız kalıyor. Vodafone Beşiktaş için yaptığı reklam filmlerinde çok geniş bir başarı yelpazesi elde etti ama, bunu sektörel reklamlara tam uygulayamadı görüşündeyim. Turkcell'in bu konudaki yapılanması uluslararası düzey için yeterli olmasa da, rakiplerini gölgede bırakmaya yetiyor, evet. :)
Türkiye de Arçelik'te Çelik, Turkcell'de Selocan gibi ikonlar çok seviliyor. Kültür yapımız gereği ikonik reklamlara karşı ayrı bir sempati besliyoruz; ki bu sadece reklamlarla alakalı değil, Süleyman Çakır'ın gıyabında cenazelerin düzenlenmesi gibi aktiviteler de bu ikonik kültürü gösteriyor aslında. :)
Hah, bir de "dijital bankalar" reklamlarında, Yapı Kredi'nin mega prodüksiyonlarına, Enpara'nın ring cevabı mükemmeldi. :)