Reklam başarısı ile kişilerin bireysel tercihlerini kıyaslamak pek doğru bir yaklaşım olmaz görüşündeyim açıkçası. X, Y veya Z kişisinin bireysel yaşantısını sürdürme şekline göre değil, sahip olduğu popülerlik ve yeteneklerine göre reklam anlaşmaları yapılıyor sonuçta. :) Bu yüzden bireysel hataların şirketlerin kampayalarına mal edilmesini pek doğru bulmuyorum.
Siz cidden Yılmaz Morgül ün yaptığı espirileri ve şaklabanliklari yetenek olarak mı görüyorsunuz ? Keza son zamanlarda yaptığı saçma sapan espiriler haricinde, sanatçılık yeteneğine dair birşey göremedik. Sahip olduğu yetenek ve popurlerlik üzerine bir seçim yapılacaksa yapılacak en kotu seçim yapılmış. Bilinen DEH DEH düldül şarkısı ile Survivor haricinde ekranlarda göremediğimiz bu adamı reklamda oynatmak ne kadar doğru bir reklam stratejisi bu tartışılır. Ben bir izleyiciyim ve bana takınmış olduğu tavır değil yapmış olduğu sözde espirilerdir itici olan! Ben zaten espirilerini kötü bulduğum için seviyeli olarak eleştirdim. Verdiği cevap, üzerine tuz biber oldu. Benim gibi olay yaşamayıp o yaptığı espirilerden tiksinen insan topluluğu vardır diye düşünüyorum. İste bundan dolayıdır ki büyük firmalar ya reklamlarında yabancı cast ile çalışır, ya da toplumun çoğunluğu tarafından sevilen işinde başarılı olmuş isimler oynatılır. (Burak Özçivit, Kerem Bursin, Kenan İmirzalıoğlu, Çağatay Ulusoy gibi👍 Zannetmiyorum ki Yılmaz Morgül 81 M nüfusun 60 M tarafından sevilsin. Bir reklam bir firmanın, markanın, ürünlerin ön yüzüdür. Yapılan reklam, reklamda yer alan insanlar satışları olumlu ya da olumsuz etkiler. Benim adıma olumsuz etkiledi mesela. 👍😊 Ne diyelim umarım istedikleri talepleri karşılarlar.