Hostidex adlı üyeden alıntı
Düşünce tarzınızda ve bakış açınızda eksiklikler görüyorum derken kastetmek istediğim sizden çok bilgim var anlayışı için değil, naçizane bir eleştridir. Bu kadar senedir varolan bir firma olduğunuzu göz önünde bulundurursak eleştriye açık olduğunuzu düşünmekteyim.
Ben sanıyorum ki size tam olarak anlatmak istediğimi geçiremedim veya bir yanlış anlaşılma oldu.Forum üzerinde genellikle bu tarz polemiklerin içerisine giren bir yapım yoktur, genellikle girmekten kaçınırım ama açıklama yapma gereği duyuyorum. Ben size daha açık konuşayım ;
Kurumsal müşterilerinizi bir kenara bırakarak, ve örnek olarak 2018 yılının başından bu zamana kadar bir değerlendirmenizi yaparak hangi bireysel müşterinize kaç adet destek paketi hizmeti tanımalayabildiniz ? veya hangi müşterinize hizmetinizin karşılığı gelmesi gereken fiyattan hizmet sağladınız?
Benim anlatmak istediğim maddi durumlardan kaynaklı bir durum. Kurumsal müşteriler zaten fiyat konusunda bir sıkıntı yaşamıyor. Yurt dışındaki müşteriye 25 $ karşılığında destek paketi tanımlarsınız, gayet layığıyla desteğinizi de verirsiniz, bu konuda hemfikiriz. Buradaki bireysel müşterilerinize aylık 3-4 saatliğine 50 TL destek paketi tanımlayıp bir başarı elde edebileceğinizi düşünüyor musunuz ? Bizim vatandaşımızın geneli asgari ücretle çalışıyor, kendi ailesine,sorumluluklarına harcadığı paradan bu tarz hizmetlere ayıracak ne kadar bütçesi kalıyor ki ? Ya da bir diğer müşteri portföyünü ele alalım, öğrencilerimizi. Öğrencilik hayatlarında büyük bir hevesle okudukları bölüm farketmeksizin kendilerini bu alanda geliştirmek isteyen kaç öğrencimiz vardır, sayısını tahmin bile edemedim. Hadi siz biz öğrencilere ücretsiz hosting verip, kendileri geliştirecekleri projelere destek çıkıyoruz diyelim. Sizce yeterli oluyor mu ?
Konuyu daha da uzatmamak adına ben yapmaya çalıştığınız şeyin farkındayım, hedeflerinize ulaşmanız en büyük temennimdir.Piyasayı uzun süredir süzen biri olarak açık gördüğünüz alanlara göre hareket etmenizi de takdir ediyorum. Beni yanlış anladığınız bir konu varsa, affınıza da sığınıyorum.
İyi çalışmalar dilerim.
merhabalar tabikide eleştriye açığız bende zaten sizin nasıl benim yorumumda eksi gördüğünüz şeyler var ise bende ondan bahsettim.
yaklaşık oranla 25 müşterimize özel destek paketi hizmeti verdik . bu destek fiyatları kişilerin bütçelerine göre oluşturuldu.
kimi müşterilerimize cpanel yedeği aldık ,
kimi müşterilerimize plesk yedeği ;
kimi müşterilerimize ftp yedeklerini vede DB yedeklerini dvd yada medyalara yükleyerek adreslerine postaladık.
zaten yukarıda belirtilen yedekleme sistemlerini müşterilerimize belirttiğimiz zaman hiç tereddüt etmeden kabul ettiler.
kendileri için önemli olan proje sahipleri için dvd yedekleme hizmeti de veriyoruz.
hatta bu yedekleme sistemini birkaç firma sahibi alay bile etmişti.
ama sorun yok biz hizmetimize bakarız , müşterimiz memnunmu değilmi diye ...
destek paketlerimizin en düşük olanı 25 TL den başlıyor en yüksek olanı 100 tl ye kadar çıkıyordur. Zaten güncel fiyatlar web sitemize eklenecektir.
zaten verilmesi gerekenden fazla destek hizmeti veriyoruz.
bazı müşterilerimize destek paketi tanımlamadan bile saatlerce sorununu çözmek zorunda olduğumuzu belirtmek isterim.
firma olarak müşteriye iyi niyetinizi vede kurumsallığınızı ne şekilde belirtirseniz o şekilde karşılık alınacağını düşünüyorum.
müşteriye dosyalarının yada projelerinin kendine göre nasıl önemliyse o önemi sizinde müşteriye göstermeniz lazımdır. İşte o zaman her şey daha güzel olur düşüncesindeyim
Zaten gelecek vaat eden projelerle gelen genç arkadaşlarımıza sponsor hizmeti veriyoruz.
bilisimbackup.online destek sistemimiz yakın zamanda yayına girecektir.
bu sistem ile müşteri yedekleri ayrı bir sunucuda olup yedekler bu sunucuya yüklenecektir.
kullanıcı kullanıcı adı ve parola ile panle bağlanıp yedeklerini indirebilecektir.
yukarıdaki yedekleme sistemlerimizden sadece birkaçıdır.
özel yedekleme sistemimizde vardır , en yakın zamanda aktif olunacaktır.