Eğer böyle ise ve yapmak istediğiniz sadece görünüm ise (cevaplar metin olacak ise):
Öncelikle Unity Asset Storden TextMesh Pro (ücretsiz) eklentisini indirin. Daha sonra her hangi bir şık arkaplan tasarımı yapın. UI Elements den bir Button ekleyip Image Source'unu tasarladığınız arka plan olarak değiştirin. Ve tasarımınız daki text in görünmüne ulaşmak (Border, shadow gibi değerler vermek) için button içindeki texti silip TextMesh Pro ekleyin (UI > TextMesh Pro idi sanırım.) TextMesh Pro üzerinde iken Inspector den aşağıdaki Material kısmını açın ve oradaki Shadow, Border, Outline vs gibi değerleri tasarımınıza göre ayarlayın.
Eğer komple resim olacak ise de:
4 Buttonu istediğiniz şekilde arayüze (Canvas) yerleştirin. Daha sonra boyutlarını ayarlayın. Asset dosyanızda Answers > Question 1 > şeklinde soru soru dosyalar açıp içlerine cevap resimlerini atın. (İşinizi kolaylaştırmak için cevap resimlerinin adlarını question1_a.png vs. gibi ayarlayın.) Daha sonra bir AnswersImage adında script dosyası oluşturup tüm referansları Start Update gibi hazır fonksiyonları silin sadece class kalsın sonrasın da ise,
public Sprite[] question1_answers;
public Sprite[] question2_answers;
...
...
şeklinde her soru için bir array sprite tanımlayın. Daha sonra boş bir gameObject oluşturup Answers adını verin. Ve bu gameObjecte scripti atın. Inspector den her sorunun cevap resmini tek tek yükleyin. Soruları yüklediğniz fonksiyonun olduğu sayafa da
(using UnityEngine.UI; <--- Referansınızı eklemeyi unutmayın.)
public Button answer1;
public Button answer2;
public Button answer3;
public Button answer4;
public AnswerImage images; //Resimlerin bulunduğu scriptimiz.
şeklinde tanımlamaları ekleyin ve bu scriptiniz hangi objede ise onun inspectorun den cevap buttonlarınızı atayın.
Start fonksiyonunuza;
images = FindObjectOfType();
şeklinde ekleme yapın ve son olarak soruları yüklediğiniz fonksiyon da ;
if(sr.sorular[sorusayi].soruismi == "question1")
{
answer1.GetComponent().sprite = images.question1[0];
answer2.GetComponent().sprite = images.question1[1];
answer3.GetComponent().sprite = images.question1[2];
answer4.GetComponent().sprite = images.question1[3];
}
kontrolleri ile sorunuzu kontrol edip buttonların resimlerini değiştirin.
/// Not: İki mantıkta da çok amatörce bilginiz olsun. Daha gelişmiş bir mantık kurulabilir ben sadece size mantık kurma konusunda fikir kazandırmaya çalışıyorum.