İçeriğinize güvendiğinizi varsayıyorum.
Hiç carwl budget hesabı yaptınız mı?
Google beni indexliyor diye sevinirken hiç hangi sayfalarınız indexlendi kontrol ettiniz mi? Mükerrer sayfalar her websitesinde olur bunları birleştirdiniz mi? Çok index iyi değildir. Sonuçta google'ın spiderleri için bir maliyeti var su yakmıyor bunlar :)
Sitenizdeki arama yapılan sayfaları düzenlediniz mi? Örneğin e-ticaret siteniz vardır kullanıcı adidas yazar ama arama sayfasında dolaşır bunu adidas markasının sayfasına yönlendirmek en doğru karar olur.
Algoritmaları takip edip şekil aldınız mı?
Kategori ağacınızı sık sık kontrol ettiniz mi?
Metrica raporlarını kullanarak sitenizde en çok tıklanan alanları tespit edip o alanlarda optimizasyon yaptınız mı?
Daha onlarca checklist maddesi ekleyebilirim buraya. Araştırmanızı iyi yapıp gerekirse günlük gerekirse belirli periyotlarda bu optimizasyonları yapmanız gerekir.
Buz dağının görünmeyen diğer yüzü off-page.
Sosyal medyada güçlü olmayan, doğal veya sponsorlu backlink sahibi olmayan, az da olsa reklam vermeyen siteyi atın çöpe :)
Ah dostlar ah önceden bu işler çok kolaydı, en azından sezgi yoluyla ilerlenirdi. Şuan öyle mi google amca derdik şimdi google hanımefendi oldu inanın her yeri şiş şiş tribinden geçilmiyor:)