Merhaba, cumartesi gününden beri Vodafone ve Türk ******* tarafından yaşadığım sorunu buraya yazmak istedim. Amacım kesinlikle ama kesinlikle yukarıdaki firmaları karalamak değildir.

29.09.2018 tarihinde modemim de ADSL ve Internet olmadığını farkettim Vodafone müşteri hizmetlerine arayarak ariza kaydı açtırdım.

30.09.2018 tarihinde Türk ******* ekipleri gelerek arızanın ana hattan evime gelen kablonun kopması sonucu oluştuğunu söylediler. Tekrar bağlama işlemi yaparak problemi çözdüler.

6.10.2018 tarihinde tekrardan modemim de ADSL ve Internet sinyali gittiği için Vodafone müşteri hizmetlerine arayarak durumu anlattım müşteri temsilcisi genel arıza olup olmadığını kontrol etti ve genel bir arıza olmadığı için arıza kaydı açtı.

07.10.2018 tarihinde Vodafone müşteri hizmetlerine arayarak arıza durumu hakkında bilgi almak istedim. Müşteri temsilcisi arızanın devam ettiğini ve 07.10.2018 tarihinde Türk ******* tarafından genel arıza olduğu bilgisinin kendilerine ulaştığını öğrendim.

08.10.2018 tarihinde Vodafone müşteri hizmetlerine tekrar arayarak genel arızanın çözülüp çözülmediğini sordum müşteri temsilcisi arızanın 30.11.2018 tarihine kadar devam edeceğini söyledi. Bunun ne arızası olduğunu sorduğum da kablolama çalışması dedi.

Kendim arızayı aramaya başladım ve öğrendim ki mahalledeki inşaata beton dökmek için gelen mikserin Türk *******a ait 3 tane direği yıkması sonucu bütün mahallede internet erişimi gitmiş.

09.10.2018 tarihinde tekrardan Vodafone müşteri hizmetlerine aradım durumu anlattım 2 ay boyunca bekleyemeyeceğimi ciddi anlamda maddi ve manevi kaybımın olacağını bana en azından alternatif bir çözüm sunmalarını istedim. Aldığım cevap olumsuz oldu arıza Türk *******dan kaynaklı olduğu için kendileri çözüm üretemezmiş. Yaptıkları tek şey Türk *******a aciliyet belirtmek oldu.

10.10.2018 Vodafone müşteri hizmetleriyle görüştüm Türk ******* ekiplerinin çalışmaya başlamadığını söyledim en küçük bir bilgi alamadım.

11.10.2018 Türk ******* halen çalışmalara başlamadı kablolar ve direkler yerlerde duruyor.

Bunlar sadece yaşanan problemin bir kısmı. Kendi sitelerinin üzerinde ki iletişim formunu doldurarak Vodafone ulaştım bir sonra ki gün Vodafone tarafından arandım ve beni Vodafone müşteri hizmetlerine aktardı. (Ben sanki kendilerine ulaşamıyorum gibi) yani kısaca çözüm üretilebilmiş değil.


Aynı zamanda Türkcell Superonline ile görüşme sağladım kendi altyapıları olduğunu sadece interneti Türk *******dan aldıklarını kutuların kendilerinin olduğu gibi bir cevap aldım pek inandırıcı gelmedi görüşmeyi sonlandırdım ancak gün boyu Türkcell Superonline aramaya devam etti ürünü satmak için 😂


Kendi altyapısı olan bir firma arıyorum varsa bildiğiniz ücreti vs sorun değil alacağım.

Gelişmeleri de eklemeye devam edeceğim.