Size tecrubelerimden anlatayım
1.Almayacak nsanlar sizi sürekli boş sorularla oyalarlar genelde kullandıkları cümleler para sorun değil ben sana 2 katinida veririm isterse bill gates olsun kimse parasını boşa harcamaz bunu unutmayın.
2.Size kardeşim vs diyerek yaklaşırlar ki istediklerini geri çevirmeyin diye samimi bağ kurmaya çalışırlar asla kurumsal üslubunuzu bozmayın bu onları deli eder çünkü ilk ve en iyi kozları başarısız olur
3.Asla güven sağlayan taraf olmayın abi şöyle yapalım vs değil asla kurumsal üslubunuzu bozmadan efendim yılladır hizmet vermekteyiz kimseye bu konuda mağduriyet yaşatmadik yasatmiyacazda diyerek başlayın hala uzatirsa her sektörde ************** olduğunu anlatın eğer hala güven diyorsa o müşteri sizin kafanızı çok ağrıtır uzak durun.
Bu tecrübeler %99 doğru çıkacaktır müşteriyi kaçıracam diye elinizdekini heba etmeyin alan alır almayan almaz kimseye zorla birşey satmıyorsunuz asla satmaya çalışan taraf olmayın alıyor mısın almıyor mısın bunun ortası yok her müşteriyi kaçırmamak gibi birşey yapmanız imkansızdır müşterileri elemeniz size faydalı olacaktır kafanız daha az ağrır nasıl bir dükkana gelen müşteri eli boş çıkıyorsa sizdende eli boş çıkabilir kaçirdiğınıza üzülmeyin kafanızın ağrimayacağına sevinin zamanla sizde kendi şeylerinizi ekleyerek bir kişinin konuşmasından nasıl biri olduğunu anlayacaksınız.
Bunları ögrenmem çok uzun zaman aldı çokda dolandırıldım takılayin fazla parayi vermediyse hesaplari mail ile vermeyin ki 24 saate dönmez ise geri alın hesabı