Biraz uzun olacak ama okuyup yorum yaparsanız çok sevinirim.
Bir konu hakkında danışmak ve çözüm bulmak istiyorum. Yaklaşık bir buçuk ay kadar öncesinde yeni eve taşındım ve ilk iş olarak internet başvurusu yapmaya Turkcell'e gittim. İzmir'de yaşıyorum bulunduğum konumda en iyi Superonline olacağını belirttiler. İzmir'in göbeğinde, Superonline bölgenizide şuan port bulunmuyor, Türk *******'a başvurmanız gerek dedi. Bizde napalım el çare Türk *******'a gittik ve başvuruda bulunmak istediğimizi söyledik. Ancak yine aynı şeyi söylediler:
"Şuan o mahallede port bulunmuyor ama biz başvurunuzu alalım, port boşaldığı anda sizinkini bağlamaya gelecek ekiplerimiz." okey tamam dedik, başvuruyu yaptık. Sonra sordum en geç ne kadar süre içinde gelir bu diye. Biz umutlandırmak istemiyoruz ama normalde 2-3 hafta içinde en geç 1.5 2 ay içinde gelir dediler. 1 aya kadar dayanırım dedim, saçmalık değil mi, Türkiye'nin en büyük üçüncü şehrinde göbekte bir yerde yaşıyorum yanımda üniversite var, hastane var ve benim mahallemde port yok. Ya Türk *******'un yatırım yapması lazım ya da oradan birilerinin çıkması lazım falan dediler, iyi eyvallah dedim. Aradan 2 hafta geçti. Beni müşteri hizmetlerinden aradılar ve bağlantıya geleceklerini müsait olup olmadığımı sordular. Tabii ki müsaitim dedim bende sizi bekliyordum. Tamam hemen Cuma gününü ayarlıyorum bir kaç dakika bekleticem dedi. Okey dedim, daha sonrasında beyefendi önümüzdeki 1 ay ekiplerimiz dolu görünüyor sistemde bir hata var en kısa sürede dönüş yapacağım dedi. Deyiş o deyiş. 1 Gün sonrasında mesaj geldi telefonuma başvurunuz iptal edilmiştir diye. Gittim Türk ******* merkezine valla bilemiyoruz ama ekiplerimiz yoğun, sizin bölgede hala port yok gözüküyor, başvurunuz iptal olmuş, tekrar yapalım falan filan. Kardeşim ben bilgisayar öğrencisiyim, benim hayatım internet sizin yaptığınız şeye bak diye atara kalktım. İki üç eleman çok güzel bir dille beni yatıştırdılar ikna ettiler. İsterseniz ADSL bağlayalım ama 8mpbs hız alırsınız o da size yetmez bide çok para verirsiniz falan dediler. Neyse arkadaşlar o günün üzerinden 1 ay geçti. Hala ses yok. Elimiz kolumuzda bağlı hiçbir şey yapamıyoruz, parası neyse vereceğiz ona da eyvallah artık. Bu durumda ne yapmalı önerileriniz tavsiyeleriniz çok önemli arkadaşlar, cevaplarınızı bekliyorum.
Konu Kapanmıştır, umarım Türk ******* yetkilileri görür de, biraz utanma duyguları varsa utanırlar. Gün gelir bunların hepsi sizden teker teker çıkar unutmayın..
Evet arkadaşlar, üzülerek söylüyorum, biz kaybettik.
Bugün yine gittim, bu sefer her şeyi teker teker saydım adama. Yine de bana mısın demedi. " Maalesef bizim yapacağımız bir şey yok, genel merkeze dilekçe iletin"
Kardeşim ilettim diyorum, neyin ne olduğunu biliyorum diyorum, bir saatliğine oraya eleman gönderseniz tüm sorun hallolacak diyorum yok arkadaş.
Bende dedim sözleşme imzalamıştık 3 ay önce iptal edin. Zaten o geçerli sayılmıyor demesin mi.
İyi dedim bende bir gün kapıma çıkar gelirseniz bende bekletirim sizi.
El çare gittim Turkcell Superbox 10 Mbps sınırsız kaydı yaptırdım 159TL'ye.
Artık iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum ama, bu günden sonra Türk ******* bana gelip bedavaya bağlayacağız deseler kapıyı yüzlerine kapatırım.
Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara tek bir tavsiyem var,
Bırakın kardeşim. Sanki Allah rızası için yapıyorlar, sanki bu adamlara para ödemiyormuşuz gibi davranıyorlar. Batsın firma umrumda olmaz. Adında Türk geçmesine rağmen milletine bu kadar zararı dokunan bir firma batsın. Bir değil iki değil. Aynı olayları sadece internet için yapmıyorlar, Türk *******'dan zaten son bir kaç senedir çekmediğimiz kalmadı. Daha 5 ay önce taahhaütlü, sözleşmeli telefon hattımı net 40TL'lik faturamı benden habersiz 60'a çıkarmışlardı. Hattımı da değiştirmiştim bu yüzden. Uğraşmayın. Hatta kullanıcıysanız ve memnun değilseniz atın çöpe gitsin. Devran döner halkı düşürdükleri duruma kendileri düşerler, o gün onlar bizim peşimizden koşarlar.
Son olarak hala yılmadan devam etmek isteyen arkadaşlara tavsiyem, ne yaparsanız yapın, ne kadar araştırırsanız araştırın, affedersiniz ama ordaki eleman neticesini kaldırmadan hiçbir sonuca ulaşamazsınız. Binadaki bütün daireler aktif olarak kablolu internet kullanıyor. Açtım cihazı ellerimle kabloları kontrol ettim portta var, altyapı da. Ben bilişimciyim. En çok koyan da bunu bilmelerine rağmen beni saf yerine koymalarıydı. Gidin Superonline'e başvurun onlarda port yok desin ama emin olun TT'den daha erken dönüş yaparlar size. En azından size umut vermek istemediklerini dile getirirler başka alternatifler sunarlar. Bu konuda böyle kapansın.
Bugün yine gittim, bu sefer her şeyi teker teker saydım adama. Yine de bana mısın demedi. " Maalesef bizim yapacağımız bir şey yok, genel merkeze dilekçe iletin"
Kardeşim ilettim diyorum, neyin ne olduğunu biliyorum diyorum, bir saatliğine oraya eleman gönderseniz tüm sorun hallolacak diyorum yok arkadaş.
Bende dedim sözleşme imzalamıştık 3 ay önce iptal edin. Zaten o geçerli sayılmıyor demesin mi.
İyi dedim bende bir gün kapıma çıkar gelirseniz bende bekletirim sizi.
El çare gittim Turkcell Superbox 10 Mbps sınırsız kaydı yaptırdım 159TL'ye.
Artık iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum ama, bu günden sonra Türk ******* bana gelip bedavaya bağlayacağız deseler kapıyı yüzlerine kapatırım.
Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara tek bir tavsiyem var,
Bırakın kardeşim. Sanki Allah rızası için yapıyorlar, sanki bu adamlara para ödemiyormuşuz gibi davranıyorlar. Batsın firma umrumda olmaz. Adında Türk geçmesine rağmen milletine bu kadar zararı dokunan bir firma batsın. Bir değil iki değil. Aynı olayları sadece internet için yapmıyorlar, Türk *******'dan zaten son bir kaç senedir çekmediğimiz kalmadı. Daha 5 ay önce taahhaütlü, sözleşmeli telefon hattımı net 40TL'lik faturamı benden habersiz 60'a çıkarmışlardı. Hattımı da değiştirmiştim bu yüzden. Uğraşmayın. Hatta kullanıcıysanız ve memnun değilseniz atın çöpe gitsin. Devran döner halkı düşürdükleri duruma kendileri düşerler, o gün onlar bizim peşimizden koşarlar.
Son olarak hala yılmadan devam etmek isteyen arkadaşlara tavsiyem, ne yaparsanız yapın, ne kadar araştırırsanız araştırın, affedersiniz ama ordaki eleman neticesini kaldırmadan hiçbir sonuca ulaşamazsınız. Binadaki bütün daireler aktif olarak kablolu internet kullanıyor. Açtım cihazı ellerimle kabloları kontrol ettim portta var, altyapı da. Ben bilişimciyim. En çok koyan da bunu bilmelerine rağmen beni saf yerine koymalarıydı. Gidin Superonline'e başvurun onlarda port yok desin ama emin olun TT'den daha erken dönüş yaparlar size. En azından size umut vermek istemediklerini dile getirirler başka alternatifler sunarlar. Bu konuda böyle kapansın.