lostyazilim

Türk Telekom Rezilliği, bıktım..

40 Mesajlar 6.555 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Browland Browland WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 13.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Melaturji ve Malzeme Mühendisi
  • Konum Çanakkale
  • Ad Soyad Ö** Ş**
  • Mesajlar 1154
  • Beğeniler 747 / 748
  • Ticaret 3, (%100)

yyy adlı üyeden alıntı

Kardeşim şu ülkeyi eleştirip beğenmeyenleri anlayamıyorum.Beğenmiyorsanız gidin ayıptir söylemesi de yiyorsunuz yediğiniz yere.. neyse.


Troll musun sen?

Türk ******* da yatırımlar erteleniyor, bütçe ayrılmıyor. 2019 yılında da fahiş fiyatlarla bizi karşılıyorlar.
 

 

wmaraci
reklam

Mask Mask Mazeretsiz Kullanıcı
  • Üyelik 02.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad C** C**
  • Mesajlar 157
  • Beğeniler 1 / 15
  • Ticaret 0, (%0)

metro******* adlı üyeden alıntı

Hocam port binanızda ya vardır ya yoktur 1.dairede var 3. dairede yok lafını kim söylediyse benimle yüzleştirin onu. :)

Kendim bizzat santral kurulumu yanısıra internet bağlantılarını sonlandıran firma sahibiyim. Türk ******* dsl/vdsl hattını genelde bina girişindeki ankastre kutularına kadar getirip çok uğraşmak istemedikleri için sonrasına karışmazlar.

Ben kendi evime internet hattı bağlatmak istediğimde binamıza gelen 10'luk kablonun 5inin arızalı olduğunu ve kalan diğer 5inde komşuların çoktan kaptığını öğrendim. hattı test cihazıyla kontrol ettiğimde 5mbit hızı zor aldığını öğrendim.

Yani asıl yapılması gereken binamıza gelen yetersiz ve bozuk kablonun değişmesi gerektiğidir. Türk ******* firmasındaki tanıdıklarıma konuyu paylaştığımda kablonun değişmesi için en az 6 ay beklersin cevabı hemen b planına geçmeme sebep oldu.

Şimdi yapılacak 2 seçenek var tesisat arızası ve port yetersizliği yüzünden *************un veremediği hizmeti ben veririm diyen firma yalan söylüyordur. Hiç bulaşma.

Çözüm 1-) yan binanızda yada karşı binanızda ******* kutusu müsaitse ve ilgili binadaki ******* kutusunda (genelde apartman girişlerinde olur) sizin binadaki ******* kutusuna kablo çekme şansınız varsa hemen *******dan adres değişikliği başvurusunda bulunup gözünüze kestirdiğiniz binanın adresini veriyrsunuz. ******* çalışanı hattı bina girişinde bırakacak sizde çektiğiniz kabloyu *******un bıraktığı kabloya bağlayıp interneti kullanabileceksiniz.

Çözüm 2-) Varsa Türksat kablonet ten hizmet alın ki her binada altyapıları bulunmuyor. bu durumda 4.5g hizmeti veren türkcell vodafone vs gibi firmalardan sim kart alıp kablosuz internet kullanmak ki ben tavsiye etiyorum çok pahalı malesef.

Benim sorunumu nasıl çözdüğüme gelince öğrendimki karşı binamızdaki komşular mutlu mesut internete giriyorlarmış hemen düzgün bir şekilde iki bina arasına kablomu çektim. Adres değişikliği başvurusu yaptım . Gelen ******* görevlisine hattı kutuda bırakmasını bağlantısını kendim yapacağımı söyledim. Ve yaptım..

Sonuç: 30 mbps internet = 50 TL ye kullanyorum


Dip not: altyapıyı sağlamakla yükümlü olan ve bunu sağlamayan x firma (kim olduğunu biliyorsunuz) karaktersiz ve şerefsizdir.

Bizi sadece tek bir firmaya mahkum eden altarnatif çözüm üretemeyen devlet görevlilerini de Allaha havale ediyorum.


Hocam, 1 2 4 de yok 3de var dediğim olay benim karşılaştığım bir olay. İnternet üzerinden altyapı sorgulaması yapıyorum her siteden. Ben daire 1'de oturuyorum dedim ki dur bakayım diğerlerine. Bir de ne göreyim, 3. daireyi seçtiğimde tüm altyapı sorgularında 75mpbs'ye kadar internet altyapısı bulunur diyor. Ama diğerlerini seçince göremiyorum. Şaştım kaldım. BTK'ya şikayet dilekçesi ilettim, dilekçenin fotoğrafını özel müşteri hizmetlerine gönderdim, bu sabah tekrar aradılar beni ilgili birime ileteceğiz diye ama hala ümidim yok.

Her gün istisnasız sokağın başındaki kafenin önünde bir Türk ******* arabası ve kafenin içinde çay içen Türk ******* çalışanları görüyorum. Şubeye gidip sorduğumuzda da ekiplerimiz çok yoğun, maalesef yapacağımız bir şey yok, port sırasını beklemeniz gerek, bilmem ne gibi bahaneler üretiyorlar. Yan komşum 2 gün önce kiradan çıktı internetini iptal ettirip. Bu adamların portu nereye gitti o zaman?

Bu arada bugün tam 3 ay oldu.
 

 

metrotelekom metrotelekom WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 04.06.2014
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Telekomünikasyon Teknisyeni
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 51
  • Beğeniler 8 / 21
  • Ticaret 3, (%100)
hocam müşterilerimden biri *************dan türknete geçmek için başvuruda bulunmuş ücret yüksek geldiği için. ******* hattı iptal ediyor sonra türknetten uyarı geliyor binanızda boş port bulunmamaktadır diye adam haklı olarak kardeşim benim kullandığım port nereye gitti diye isyan ediyor onada klasik yeni port için minimum 2 ay beklemeniz gerekiyor diye cevap geliyor.

Neyse adamın osmanbey ************* genel müdürü halasıymış hemen arıyo 24 saat içinde adamın interneti bağlıyorlar. Bunlar farazi sallamalar değil canlı şahitleri var bu yaşadığımız olayların. İşin içinde olan bir insan olarak adaletsizlik ve adam kayırma bu sektörde oldukça fazla onu söyleyebilirim.

Bu arada fiber için bekleyen mahalle/ilçeler dururken Türk ******* şube müdürlerinin daire kapısının hemen yanına kadar fiber çektirmeleri olayın vehametini anlatmaya yeter. ki hayatta örneği yoktur böyle bir şeyin çünkü fiber kutusu apartman girişinde olur ve tüm apartmana hatta sokağa oradan dağıtım yapılır. Kimsenin şahsi kullanımına açık bir hizmet değildir.
 

 

cthax cthax @emileyt.vanlife Kullanıcı
  • Üyelik 18.11.2014
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Freelancer
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad C** K**
  • Mesajlar 3487
  • Beğeniler 1222 / 1221
  • Ticaret 130, (%100)
sanırım sakinleşmen için başımdan geçen yeterli olacak
https://www.teknolojice.com/turk-*******un-*****-basiretsizligi/
 

 

wmaraci
wmaraci

Mrtcn Mrtcn PrismaCSI Kullanıcı
  • Üyelik 06.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Cyber Sec & Project Manager
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** G**
  • Mesajlar 3356
  • Beğeniler 481 / 1987
  • Ticaret 10, (%100)
Türk ******* kurumsalda biz 6 ay fatura ödedik sistemde kaydımız yoktu. Bakım çalışmasında bizim bilgiler gelmişti. Daha sonradan öğrendik ki bizim abonelik yapıldığı gün bunlar sistemde bakım çalışması yapıyormuş bizim bilgilerde o sırada sırra kadem basmış.

Adamların sistemlerde böyle ilginç sorunlar oluyor. peşini bırakmayın eninde olmasa bile sonunda fark edip hallediyorlar ama baya uzun sürüyor.

Şimdiden geçmiş olsun Mask
 

 

Mukim Mukim Ne yapalım meselâ? Kullanıcı
  • Üyelik 21.07.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek E-Ticâret Yöneticisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad G** C**
  • Mesajlar 503
  • Beğeniler 0 / 131
  • Ticaret 101, (%100)
Söz konusu firmanın kimi hisseleri bu hafta içerisinde bankalar tarafından devralınmıştır. Bu süreçten sonra daha da kötü bir Türk *******'a hazırlıklı olun. :)
 

 

Mask Mask Mazeretsiz Kullanıcı
  • Üyelik 02.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad C** C**
  • Mesajlar 157
  • Beğeniler 1 / 15
  • Ticaret 0, (%0)
Hocam ben umudumu kaybetmek istemiyorum, daireye baktığımda altyapı yok diyor ancak benden önceki kiracılar interneti bağlatmışlar. Onlar nasıl bağlattılar o zaman? Matematik problemi gibi resmen.
 

 

Backlinkcigeldi Backlinkcigeldi Homo sapiens sapiens... Kullanıcı
  • Üyelik 19.06.2017
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** G**
  • Mesajlar 3334
  • Beğeniler 179 / 2222
  • Ticaret 139, (%100)
Ben de İstanbulda yaşıyorum Türkiyenin en büyük şehri olmasına karşın çoğu yerde altyapı yok. Türk ******* Ceo'su Paul Doany e twitter üzerinden mesaj attım bizzat ilgileneceğim dedi birini yönlendirmiş mailleştik falan adam bana 199TL ye superbox itelemeye çalışıyor ya da 70TL ye 20 GB Vınn verelim diyor dedim siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?

Boş port yokmuş port islemleri de 1 ay da sürebilir 1 yılda dedi. Kısaca umutlanmayın denildi. Her şey bir yana koskoca şirketin rezaletine kepazeliğine bakar mısınız? Türk ******* battı arkadaşlar bildiğiniz gibi. Devlet eliyle batırıldı Hariri denen bir dallama da milyarlarca dolar kitleyip gitti. O yüzden port ve altyapı işlerine bütce ayırmıyorlar. Bu sınırsız kotasız internet mevzu da tamamen seçime yönelik yapılan bir kandırmaca. Zaten olayın içine girince anlıyorsunuz kepazeliği.

Durum bu yani. Umutlanma bence. Ben 8. Aya girdim haber yok. Mecbur çevremdeki sınırsız wifiları hackleyip internete bağlanıyorum. Tanıdık torpil falan varsa 1 günde bile bağlıyorlar. Bizim komşunun akrabası var TT müdürlüğünde yeni taşındı eve hemen çekmişler interneti. Nerden tutsan elde kalır. Böyle bir bataklığın içinde PC muhendisi olmak da çile. Koreye bak Japonyaya bak adamlar her yeri fiber döşemişler. Beğenmedikleri taylandda bile internet sudan ucuz. Hem de sinırsız son hız.

50 sene geriden geliyor ülke
 

 

Codesign Codesign Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 15.08.2017
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek #Security Researcher
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** Ö**
  • Mesajlar 1045
  • Beğeniler 423 / 263
  • Ticaret 12, (%100)
Benide bıktırdılar desem yalan olmaz, Bıktım usandım artık.
 

 

Mask Mask Mazeretsiz Kullanıcı
  • Üyelik 02.09.2014
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad C** C**
  • Mesajlar 157
  • Beğeniler 1 / 15
  • Ticaret 0, (%0)
Evet arkadaşlar, üzülerek söylüyorum, biz kaybettik.
Bugün yine gittim, bu sefer her şeyi teker teker saydım adama. Yine de bana mısın demedi. " Maalesef bizim yapacağımız bir şey yok, genel merkeze dilekçe iletin"
Kardeşim ilettim diyorum, neyin ne olduğunu biliyorum diyorum, bir saatliğine oraya eleman gönderseniz tüm sorun hallolacak diyorum yok arkadaş.
Bende dedim sözleşme imzalamıştık 3 ay önce iptal edin. Zaten o geçerli sayılmıyor demesin mi.
İyi dedim bende bir gün kapıma çıkar gelirseniz bende bekletirim sizi.
El çare gittim Turkcell Superbox 10 Mbps sınırsız kaydı yaptırdım 159TL'ye.
Artık iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum ama, bu günden sonra Türk ******* bana gelip bedavaya bağlayacağız deseler kapıyı yüzlerine kapatırım.
Aynı sorunları yaşayan arkadaşlara tek bir tavsiyem var,
Bırakın kardeşim. Sanki Allah rızası için yapıyorlar, sanki bu adamlara para ödemiyormuşuz gibi davranıyorlar. Batsın firma umrumda olmaz. Adında Türk geçmesine rağmen milletine bu kadar zararı dokunan bir firma batsın. Bir değil iki değil. Aynı olayları sadece internet için yapmıyorlar, Türk *******'dan zaten son bir kaç senedir çekmediğimiz kalmadı. Daha 5 ay önce taahhaütlü, sözleşmeli telefon hattımı net 40TL'lik faturamı benden habersiz 60'a çıkarmışlardı. Hattımı da değiştirmiştim bu yüzden. Uğraşmayın. Hatta kullanıcıysanız ve memnun değilseniz atın çöpe gitsin. Devran döner halkı düşürdükleri duruma kendileri düşerler, o gün onlar bizim peşimizden koşarlar.

Son olarak hala yılmadan devam etmek isteyen arkadaşlara tavsiyem, ne yaparsanız yapın, ne kadar araştırırsanız araştırın, affedersiniz ama ordaki eleman neticesini kaldırmadan hiçbir sonuca ulaşamazsınız. Binadaki bütün daireler aktif olarak kablolu internet kullanıyor. Açtım cihazı ellerimle kabloları kontrol ettim portta var, altyapı da. Ben bilişimciyim. En çok koyan da bunu bilmelerine rağmen beni saf yerine koymalarıydı. Gidin Superonline'e başvurun onlarda port yok desin ama emin olun TT'den daha erken dönüş yaparlar size. En azından size umut vermek istemediklerini dile getirirler başka alternatifler sunarlar. Bu konuda böyle kapansın.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 3 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 3 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al