Adamlarda emeğe saygı var hocam, geçen gün bir sorun yaşadım satıcı bana dönmedi bile hemen siteye mail attım adamlar bana dedi ki, satıcıyla iletişime geçeceğim 3 gün içerisinde cevap vermezse paranızı iade edeceğim. Size yemin ederim otomatik mesaj da değil yazımdan anladım, tam 3 gün sonra paramı iade etti. Ön yargıyla yaklaşmak istemiyorum ama bizim milletimiz ile uğraşılmaz, uğraşmak da zordur hem site sahibi uğraşmaz hem satıcı uğraşmaz. Düşünsenize bu forumdan bir ürün aldım diyelim ve sorun yaşadım, forumun adminleri satıcıya ulaşamayıp paramı iade etti. Sonrasında sizce ne olurdu? O ürünün satıcısı kendini düzeltmek için çabalayıp bir daha böyle bir şey yaşamamak için ürününün arkasında durur mu yoksa param gitti emeğim gitti diyip oraya buraya şikayet konuları açıp delirir mi?
Tekrar söylüyorum ön yargı ve genelleme yapmak istemiyorum ama en yüksek ihtimalle yapılacak şeyler budur. Site adminine tehdite kadar bile gidebilir bu durum. Vs vs. Ha bir gün sağlam bir Türk şirket çıkıp adaletli bir biçimde böyle bir pazar kurmasını bende beklemiyor değilim.

Edit: Bu forumdan sorunsuzca alışveriş yaptım, karalamak için değil örnek olarak bu forum diyorum.