Google Analytics Mülkü içerisinde bulunan ayarlarda Reklamcılık Özelliklerini aktif etmeniz, demografik kitlelerin siteniz üzerindeki ziyaretleri hakkında bir raporlama sunar. Ama sitenizde bulunan REKLAMLAR tarafından da indexlenmiş olur. Yani sitenize REKLAM ALMALISINIZ.
Reklamcılık Özellikleri Demografi ve İlgi Alanı Raporlarını
Demografi ve İlgi Alanı Raporları, kullanıcılarınızın kimler olduğunu daha iyi anlayabilmeniz için Yaş, Cinsiyet ve İlgi Alanı verilerini kullanmanıza olanak tanır. Bu verileri görmek için öncelikle Reklamcılık Özelliklerini etkinleştirmeniz gerekir.
Analytics'te Yeniden Pazarlama ve Reklamcılık Raporlama Özellikleri'ni etkinleştirme
Google sinyallerini etkinleştirirseniz, Yeniden Pazarlama ve Reklamcılık Raporlama Özelliklerini etkinleştirecek kontroller, Google sinyalleri kontrolünün yerini alır.
Bu makalede, yeniden pazarlama kitleleri oluşturup reklamcılık hesaplarınızla paylaşmak için Analytics'i nasıl yapılandırabileceğiniz açıklanmaktadır. Örneğin, alışveriş sepetinde ürün bırakan ve satın alma işlemini gerçekleştirmeyen kullanıcılardan oluşan bir kitle oluşturabilir ve daha sonra takip reklamları ile bu kullanıcılarla yeniden etkileşime geçmek için bu kitleyi Google Ads'le paylaşabilirsiniz.
Mülk ayarlarınızı Reklamcılık Özellikleri için Yeniden Pazarlama ve/veya Veri Toplama'yı destekleyecek şekilde değiştirdiğinizde tüm sayfalarınızın trafiği bu veri toplama türüne tabi olur. Bu özellikleri yalnızca sitenizin belirli bölümlerinde uygulamak istiyorsanız, ilgili sayfanın izleme kodunu değiştirip bu mülk ayarlarını kapalı konumda bırakmanız gerekir.