MK71
WM Aracı
Kullanıcı
-
Üyelik
18.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Grafiker
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
M** K**
-
Mesajlar
172
-
Beğeniler
85 / 57
-
Ticaret
1, (%100)
Aynı durum geçen ay türkcell de başıma geldi uygulama üzerinden bildirim yapmıştım geç dönüş olunca müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım iki seçenek sundular
Ya parayı geri ödeyeceklerini 7 gün içinde felan
Yada bir sonraki fatura bedelinden düşeceklerini belirttiler bende sonraki faturqdan düşsün diye parayı geri istemedim.
Bu ay faturam 0 tl , sonraki ayda 30 tl felan düşük gözüküyor büyük ihtimal sizde de aynı durum olacaktır. Geçmiş olsun
1 kişi bu mesajı beğendi.
Mrtcn
PrismaCSI
Kullanıcı
-
Üyelik
06.09.2013
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Cyber Sec & Project Manager
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
M** G**
-
Mesajlar
3356
-
Beğeniler
481 / 1987
-
Ticaret
10, (%100)
Türk ******* il müdürlüğüne giderek faturayı ödendi olarak değiştirtebilirsiniz. Yapılan 2. ödemeyide Ref no ile *************a mail atın ödemeyi iptal edip tekrar göndersinler.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
30.06.2018
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
1186
-
Beğeniler
491 / 321
-
Ticaret
1, (%100)
aynısı bende vodafoneda oldu . vakıfbankı aradım onlar dedi sorun vodafoneda . dekontu gösterin . ben de attım vodafone a . onlar da kabul etmedi . öyle böyle 20 liram gitti . neyseki miktar azdı . ama kaynadı arada işte
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
22.04.2018
-
Yaş/Cinsiyet
51 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** O**
-
Mesajlar
261
-
Beğeniler
47 / 78
-
Ticaret
7, (%100)
Konunun şikayet var platformuna taşınmasıyla beraber, Türk ******* tarafından 2 gün önce tekrardan arandım. Dün 2 tutarda eksiksiz olarak hesabıma tekrar havale edildi.