Güncelleme:

Aradan 1 Hafta +1 gün geçti..

Bu konuyu açtığım gün, perşembe günü (olayların başladığı an) müşteri temsilcisiyle iletişime geçmek için çok geçti.

Ertesi gün cuma idi, aradım konuştum yaklaşık 10 dakika kadar.

Sanki godaddy müşteri temsilcisi değilde bakkal mehmet abiyle domain hakkında konuşuyordum. Pek çok bilgiside yoktu, sanki o anki görevli arkadaşını geçirmiş telefonun başına, kanka tel gelirse bi 5 dakka idare ediver, oyala şeklinde bırakmış gitmiş.

Bir çözüme kavuşamadık, eleman ICANN'dan dahi bir haberdi resmen..

Biz bilgileri değiştiremiyoruz dedi en sonunda kapattım geçtim..

Araya hafta sonu girdi. Pazartesi günü aklıma dahi gelmedi. Salı günü tekrar deneyeyim dedim.

Bu arada sitelerinde ki form aracılığı ile sürekli kimliğimi , kart bilgilerini vs. yollamaya çalışıyorum. Ama form gönderilmiyor bile. Talebiniz gönderilirken bir hata oluştu şeklinde error verip duruyor. Tamamen kendilerinden kaynaklı problem.

Bilerek yapıldığını düşündüm. Salı günü de aradım.

Bu sefer açan arkadaş biraz daha bilgiliydi. ICANN'ın falan ne olduğunu biliyor, domainin ne olduğunu biliyordu. Şaşırmıştım biraz.

Durumu tamamen izah ettim, bilgileri fake girdiğimi vs.

Oda aynı fikri sundu, size bilgilerinizi atın diye yolladıkları maile cevap olarak kendi bilgilerinizi yollayın, durumu izah edin dediler.. Biz ne yazıkki müdahele edemiyoruz sadece bilgilendirme yapabiliyoruz falan dedi, anlayışla karşıladım kapattım.

Satış elemanı gibi telefona adam koyuyorlar. Sıfır yetki veriyorsunuz, madem niye telefonda 2 saat domain için1e satın alma problemleri için 2ye 5e 6ya bastırıp duruyorsunuz ?

Tüm rakamlar aynı kişilere çıkıyor sanırım :)

Sitelerindeki form hata veriyordu bildiğiniz gibi. Formda 3 seçenek bulunuyordu. Online olarak yükle (Hata veren kısım) e-posta aracılığıyla gönder, faks ile yükle.

Faks imkanım olmadığı için sürekli olarakta e-posta ile gönderimde yapıyordum.

Belirttikleri adres: verifypayment@godaddy.com kısmıydı. Buraya mail göndeirlmesiydi.

Yaklaşık 1,5-2 Günde cevap geliyordu ve bende cevap gelir gelmez istenilenleri atıyordum.

Aksilik bu ya, yandex mailde hata veriyordu. Orjinal mailimden yollayamadım. hesabımın kullanıcı adının sonuna 2 ekleyerek yazdım.

Sonra orjinal mail hesabımda ki sorunlar düzeldi ve oradanda yolladım. Baktım bu olmuyor.. Bana mail atılan ilk maile baktım, teknik destekteki elemanın dediği mailin gönderilen kısmına (odemedogrulama_tr@godaddy.com) şeklinde bir maildi.

Hiç bakma gereği duymamıştım, sitedeki e-posta seçeneğine basınca verifypayment'e atın diyordu çünkü.

Bu kısmada bilgilerimi attım. Attığım bilgiler: kimlik(arkalı-önlü) kart(arkalı-önlü)

Gene onaylamadılar. Finansal olarak kanıt yollayın falan dediler.

Bu cevap sanırsam çarşamba günü gelmişti ve bu cevaptan öncede tarafıma para iadesi yapılmıştı.

Yapacak bir şey yok, son kez olarakta dekontu atalım bakalım dedim ve dün gece cevap geldi. Saat gece 2 sularında. Hesabınızı doğruladık şeklinde.

Ödeme konusunda kararsızlığa düşmüşler ve kimlik bilgilerinden ziyade ödeme sahteciliği olarak algılamışlar.

Sonuç olarak domainimi geri aldım.

Sürekli arayıp, mail gönderdiğim içinde olabilir. Olası bir durumda isimlerinin lekeleneceklerine karşın art niyetlerinden vazgeçmişte olabilirler.

Velhasıl kelam: Sağlam bir projeye girişiyorsanız yada gerçekten güzel, uluslararası geçerli bir alan adı satın alacaksanız godaddy den uzak durun.

Normalde bu tarz durumlarda bende uzak dururum. Çok pahalı olsa da eNom'u, yada namecheap'ı tercih ederdim.

Ama o an elimde çok maddi imkan yoktu godaddyden alıp geçtim..