genel bilgi:
-tam ve sıralı eşleme ile arama hacmini düşer tetikleme engellenir.
-az gösterim az maliyet ile bir süre sonra da bu oran orantıdan dolayı kalite puanı düşer.
-düşen kalite puanı ile anahtar kelime nadiren gösterilir sonra da kampanya ve hesap çöp olur.
-google öyle bir kafada ki seni 500 kere gösterir.aaa ama bak 500 kere gösterdim.5.sırada çıkmışsın.olmaz ki tıklama oranın düşük değip kırar puanı.
-anahtar kelime planlayıcı açın.kelimelere bakarken hangi kelimeler trafik alır bana geri getirisi ne kadar olur planlaması yapıp mümkün olduğu kadar da negatife kelime çekin .
-bazı sektörde her kelime doğrudan para değildir.hizmet sektöründe bir tık bir logo bir telefon yeterli iken araba satın almak isteyen vatandaş düşünürde düşünür.
-yolda giderken araban trafik tarafından sigortası yok diye bağlanacaksa hemen x firmadan poliçeni yaptırırsın sağlık sigortasında ehemniyet acillik durumu nedir ? araştırılmalı.
-hızlı dönüşümü olmayan sektörler için ayrıca görüntülü reklam verin daha kelepir dir.



..ama ne yaparsanız yapın hesaba para yedirmek gerek.kısa günün kar ı ile biyere kadar ilerlersiniz.açık attırma da bulunan rakiplerinizi inceleyin.arama terimlerini inceleyin.reklam zaman planlaması yapın.tbm ile günlük bütçe arası hesap kitap yapın.hesabınızı çok fazla parmaklamayın. önlem alın strateji yapın sonra bırakın da sizi izlesin google.