Pardon ama sektör ne zaman iyiydi? Ben mi kaçırdım yoksa iyi halini :)

Her zaman savunduğumu söyleyeyim; müşteri seçici olmayı bilmiyor. Müşteri de bilinçli bir araştırma ve bilgi sahibi olma eylemi yok maalesef. Dolayısı ile konulara yazan x üyenin yazdığı her şeyi doğru diye algılıyor. Halbuki az empati kurmaya çalışsa bazı yazılanların ne kadar sallama bir pazarlama tekniği olduğunu görecek.

Sosyal medya bambaşka bir mecradır. Adı üzerinde ''sosyal''. Neredeyse ''asosyal'' olmuş biri nasıl sosyal medya uzmanı olabilir? Grafik tasarımı son derece iyi olmalıdır mesela. İçerikleri nokta atışı olmalı, her okuyanın ilgisini çekmeli. Video hazırlayabilmeli mesela. Daha bir çok etken var. Ayrıca hemen her konuda az seviye de olsa bilgi birikimi olabilmelidir. Marka bilinci olmalıdır mesela.

Bu tarz sorgulamalar olmadığı sürece her önüne gelen ''uzman'' olur maalesef.

İyi forumlar herkese.