-
Üyelik
27.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Satın Alma
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
A** G**
-
Mesajlar
729
-
Beğeniler
318 / 317
-
Ticaret
0, (%0)
Hocam sizin durumunuz tam olarak nasıl oldu bilmiyorum ama müşteri hiçbir zaman beklemeyi sevmez.
Sizin inanılmaz önemli ve sadece 1 dakika sürecek bir işiniz vardır. Ama müşterinin 10 saniyesi daha değerlidir.
11. saniyede terk eder.
Ha anında cevap buluyor ve buna rağmen bir şey demeden kaçıyorsa o da müşterinin terbiyesizliği olmuş.
Ciplakyazar.com | Kişisel Blog ve Öyküler
-
Üyelik
03.11.2018
-
Yaş/Cinsiyet
36 / E
-
Meslek
Bilimci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
Ç** B**
-
Mesajlar
940
-
Beğeniler
429 / 442
-
Ticaret
2, (%100)
Beklemek en kötüsüdür :) ama bazen müşterilerde aynı anda 2-3 kişiyle konuşuyor. ilk cevap verene yöneliyorlar. Aradığını blunca artık onun gözünde senin bir değerin kalmıyor :) anla ki merhabadan yarım saat sonra tekrar bişey yazdı ozaman. Senden öncekinde aradığını bulamamıştır :)
1 kişi bu mesajı beğendi.
İmza!!! Get Closer!