lostyazilim

N11 İade Problemlerine Çözüm

9 Mesajlar 1.001 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Vtcam Vtcam Developer Kullanıcı
  • Üyelik 10.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** S**
  • Mesajlar 1683
  • Beğeniler 359 / 358
  • Ticaret 77, (%100)
N11 üzerinde bir mağazamız var ve çok sayıda iade alıyoruz. Üründen kazandığımız para 5-10 TL iadesi osu busu derken onu da kaybediyoruz.

Müşteriler kafalarına göre iade taleplerinde bulunuyorlar, iade sebebini sorduğumuzda ise, sadece iade etmek istiyorum yanıtını alıyoruz. Buna nasıl bir çözüm bulabiliriz ?
 

 

wmaraci
reklam

joyned joyned WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 05.04.2019
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Ön muhasebeci
  • Konum Adıyaman
  • Ad Soyad R** O**
  • Mesajlar 797
  • Beğeniler 225 / 224
  • Ticaret 0, (%0)
Ne satıyorsunuz ki?
 

 

nettebugun1 nettebugun1 WM Aracı Telefon Onaysız
  • Üyelik 19.04.2019
  • Yaş/Cinsiyet 36 / E
  • Meslek -
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** O**
  • Mesajlar 558
  • Beğeniler 194 / 237
  • Ticaret 45, (%100)
Hocam müşterilerin neden o talepte bulunduğu konusunda tahmininiz nedir ve sektör nedir acaba? Fiyat / Kalite dengesi sitede sunulan bilgilerle yeteri düzeyde açıklanabiliyor mu? Acaba müşteriler beklediklerini bulamayıp iade ediyor olabilir mi?
 

 

Vtcam Vtcam Developer Kullanıcı
  • Üyelik 10.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** S**
  • Mesajlar 1683
  • Beğeniler 359 / 358
  • Ticaret 77, (%100)

joyned adlı üyeden alıntı

Ne satıyorsunuz ki?


nettebugun1 adlı üyeden alıntı

Hocam müşterilerin neden o talepte bulunduğu konusunda tahmininiz nedir ve sektör nedir acaba? Fiyat / Kalite dengesi sitede sunulan bilgilerle yeteri düzeyde açıklanabiliyor mu? Acaba müşteriler beklediklerini bulamayıp iade ediyor olabilir mi?


Hammadde satışı yapıyoruz, gıdasal genellikle.
 

 

wmaraci
wmaraci

Engin07 Engin07 Engin ÖZTÜRK Kullanıcı
  • Üyelik 20.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Eskişehir
  • Ad Soyad E** Ö**
  • Mesajlar 1965
  • Beğeniler 700 / 560
  • Ticaret 36, (%100)
Vtcam yasal bir hak olması nedeniyle bir çözüm yolu olduğunu sanmıyorum. Daha çok neden iade edildiğini bulmaya odaklanmak daha doğru olacaktır bu süreçte sanırım. Müşterilerin sebepleri biraz saçma geldi, rakibinizin birisi sırf siz pes edin diye uğraşıyor dahi olabilir keyfi çok iade geliyorsa.
 

 

AhmetKarabulut AhmetKarabulut WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Bilgisayar Mühendisi
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 1077
  • Beğeniler 361 / 361
  • Ticaret 33, (%100)
Hocam mesafeli satışın maalesef bu özelliği iptal edilemez. İadeden kurtulmak istiyorsanız kişiselleştirilmiş ürün satacaksınız, bu sayede kişiye özel olduğu için iade imkanı olmayacak(bozuk vs olmadığı sürece) Fakat müşteri memnuniyeti adına iade talebinde bulunan müşterinizin neden iade etmek istediğiyle ilgili arayıp düzgün bir dille sorunu belirtmelerini isteyin, sadece iade etmek istedim diyenlere de ısrarla gerekçe sorun(düzgün bir dille) ve iade etmelerine neden olan gerekçeyi ortadan kaldırmak için çaba harcayın.
 

 

VoltajKA VoltajKA WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.07.2018
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Grafik Tasarım,Blog Yazarlığı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad K** G**
  • Mesajlar 378
  • Beğeniler 109 / 185
  • Ticaret 0, (%0)
Müşterilerinizin iade sebeplerini analiz edip ona göre düzeltmeler yapabilirsiniz.
Müşteri durduk yere iade etmez mutlaka bir sebebi vardır.
Ya başlık yanıltıcıdır ya ürün kalitesizdir ya da kargolama kötüdür.. vs.
Bu alanda bir çalışma yapın.
İade yasal bir haktır, bunu kaldıramazsınız.
 

 

bluecity bluecity WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Web kazanç
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** B**
  • Mesajlar 965
  • Beğeniler 242 / 241
  • Ticaret 1, (%100)
N11 sayfanızı gönderebilirseniz ona göre genel bir tahmin yürütebiliriz.
 

 

Ctrl+C

ledci ledci WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 05.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Tüccar
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** Y**
  • Mesajlar 54
  • Beğeniler 4 / 12
  • Ticaret 0, (%0)
iade nedeni 1: fotoğraftaki ürünle gelen ürün farklı (sarı sipariş edersin turuncu gelir)
iade nedeni 2: ilanda belirtilen kalite ile gelen ürünün kalitesi farklı (süper kalite dersin piyasa malı gelir)
iade nedeni 3: kargo ücreti çok yüksek (10TL geçmez dersin 40TL olur)
iade nedeni 4: karışık ürün (ilanda hepsi yeni mahsül dersin araya yanlışlıkla eskisi de karışmıştır)
.
...
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 3 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 3 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al