Kendi reklam sitem yok. Öncelikle onu belirteyim. Adsense bütün okların kendisine daha fazla yönelmesi için artık reklam şirketlerini iyice bitirdi. Expreince ads olayı ile sitelerin popup vb. reklam gösterimini cezalandırmaya başladı.

Pardonda kardeşim. Bir sorunu çözmeniz 3 haftayı alıyor. Kayıtları onaylamanız 1 ay, 6 ay site süresi doldurma. Kusura bakma da bir yıl hostingi boşuna zaten sen yiyorsun. Bu birincisiydi.

Şimdi sevgili Google, kullanıcı deneyimin yüksek olduğu için reklam veren herkesi ilk sıralara taşımaya başladın. Doğal olarak kendi ürettiğin seo mantalitesini tamamen yok ettin. 5. sırada yer alan gayet iyi SEO'su yapılmış bir web sitesi her türlü şartı sağlarken o anahtar kelimede para ödeyen xxxx . com sitesi 1. sırada. İşin kötü yanı adamlar sitedeki tek içerikleri ürünün kendisi. Yani sadece satış platformu.

Komik olaylar bitmiyor tabi ki.

Şimdi Google rahatsız edici bu reklamlar diyip o, bu, şu bütün reklamları kötüledi değil mi? İşini iyi yapan sevgili Adsense senin reklamların kalite kokuyor teşekkürler. En büyük problem şurda ki insanların zaten bir tane dahi reklam görmeyi istemiyorlar. Ancak abartılmadığı sürece de insanlar tıkladıklarında çok abartı sövmüyorlar.

Burada savunduğum şey şu: Ortada bir emek var. Kişi buna ulaşıyor ancak karşılığında altı üstü bir reklam görüp geri tuşuna bastı diye tatava yapıyormuş güya. Yapsın kusura bakma da adamın okuduğu o içeriğin editlenmesi hazırlanması minimum 2-3 saat sürüyor. Kişinin okuması 3 dakika max.

GOOGLE ARTIK DİĞER FİRMALARA DA PAY VER!

Madem bu işi tekel olarak yapacaksın. Direk hedefini belirle. De ki adamlara kardeşim bütün reklam sitelerini kullanan yayıncılar zarar göreceksiniz. De bunu adam akıllı tehdit et bari.

Bazı sistemleriniz süper gelişirken reklam alanında Google son zamanlarda piyasaya verdiği zararla kendisini yükselttiğini düşünüyor. İşte yanlış olan bu Adsense kabul etmiş olsa adam zaten neden A firmasını kullansın deli mi şey etti adamı...

Tek Temennim: " Google firmasının zihniyetini değiştirmesi ve eCpm açısından sürünen Türkiye'deki diğer reklam firmalarının bir nebze önünü açmasıdır. En yüksek veren firmalardan birinin günümüzdeki eCpm oranı: 50 kuruş ve 1 tl arası genelde 50 kuruş. Şöyle ki adam eğer ki 100.000 gösterim alıyorsa; 50 lira anca alacak.

Pardonda 100.000 tekil hiti olan bir site zaten bu siteleri kullanmaz gider. Alan satar bakar keyfine.

SAL BİZİ LA GOOGLE! eCpm Artsın!

Konuya biraz destek olun. Belki acırlar lan bize. :D:D