01.11.2019 Tarihi itibariyle başıma gelen bir olaydır. Akşam hesap öderken banka tarafından onay verilmediği söylendi gidip ATM den çekmeyi denediğimde şubemiz ile iletişime geçin yazısı geldi. Arkadaşıma para aktarmaya çalıştığımda tekrar aynı yazıyı gördüm. Hesapta bloke görünmüyor para atabiliyorum hesaba fakat ne hikmetse çekemiyorum ? Bankayı aradım blokaj işlemi gözükmemektedir yazıyor ilgili departmana mail atıyorlar cart curt. Aciliyet belirtmeme rağmen tek bir açıklama dahi yapamıyorlar? Hayır varsa bir sorun direkt söyleyin ilgili departmanmış cart curt oyalamayın insanı yarı yolda bırakıyorsunuz mağdur ediyosunuz. Hayır bunun tek bir açıklaması olabilir paramı benden izinsiz başka işler için kullanıyorlar. Şehir dışına çıkıcam tüm paramı , birikimimi Cepteteb'e aktardım bunun hesabını kim verecek? Haftasonu şube kapalı saat başı arayıp sonuç geldi mi diye sormaktan başka çarem yok şu an resmen. Şikayetvar üzerinden de belirttim bunu ayrıca bankayı arayıp şikayet kaydı oluşturdum insanları karşılarında saf yerine koyuyorlar. @Cepteteb