Trakyacus

Merhaba;

facebook reklam yöneticisi üzerinden reklamlarınızı çıkabiliyorsunuz. Fakat daha önceden bir reklam oluşturmuşsanız ve hedef kitleniz mevcutsa yeni reklam üzerinden bu hedef kitleyi kullanarak yapacağınız değişiklikler mevcut diğer reklamlara yani bu kitleyi kullanan diğer reklamlara yansır bu yüzden kitle güncellenmektedir.

-Şimdi alışveriş yap butonu dediğiniz gibi daha çok tıklama maliyeti yer fakat reklam hedef kitlenizi yaptıysanız daha fazla verim alırsınız. Burada söz konusu bağlantıya link verirken tüm ürünlerin yer aldığı linki verin anasayfa yerine bu yüzden satışlarınızda farklılık oluşabilir.

Bunun dışında instagram sayfamı ziyaret et kısmını kullanmak istemesinin kullanıcılarda alıcıyı zorlama yoktur. Aynı zamanda tüm işleriniz profilde gözüktüğü için gezip rahatça dolaşabilir. Farklı bir tarayıcıya gitme gibi bir durum yok ve web siteniz eğer mobil uyumluluğu yoksa ve eğer kitleniz internet olayında biraz uzaksa bu verimsizliğinizi arttırır. Bu yüzden instagram profili daha iyi gözükmektedir.

Aynı zamanda belirttiğiniz gibi profile yönlendirmede reklam maliyetleri daha azdır. 0.03 gibi maliyet yakalamıştım :) Fakat pixel toplamak site için ve dönüşüm için de faydalı olduğu için genelde siteye belirttiğim şekilde yönlendirmenizi daha sağlıklı buluyorum.