N11 de satış yapan aktif bir mağazamız var. Bugün başıma gelen bir durum hakkında bilgi almak istiyorum. Müşteri, huawei marka telefonuna bir ekran koruyucu kırılmaz cam alıyor. Ürünün paketini yırtıyor, camı içinden çıkarıyor ve bu kaplama değil diyor. Müşteri ürünü 3D full ön arka şeffaf kaplama sanmış. Ürün açıklamaları resimleri ve başlığında ise gayet açık bir şekilde ürünün kırılmaz cam olduğu belli. Şimdi müşteri ürünü geri gönderip iade talebi gönderiyor.
1. Ürün artık satılamaz hale geldi.
2. Git-gel kargo bize girdi, emeği saymıyorum.
Bu durumda ne yapmamız gerekiyor, iadeyi redmi edeceğiz kabul edip susacak mıyız ?
Ben iphone 6S alıp geldiğinde aa ben 7 plus alacaktım diyip ürün göndermiyorum. Bu doğru mudur ?