wmaraci reklam

N11 İade Talebi Problemi Destek Lütfen

7 Mesajlar 879 Okunma
pst.net
wmaraci reklam

Vtcam Vtcam Developer Kullanıcı
  • Üyelik 10.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** S**
  • Mesajlar 1683
  • Beğeniler 359 / 358
  • Ticaret 77, (%100)
N11 de satış yapan aktif bir mağazamız var. Bugün başıma gelen bir durum hakkında bilgi almak istiyorum. Müşteri, huawei marka telefonuna bir ekran koruyucu kırılmaz cam alıyor. Ürünün paketini yırtıyor, camı içinden çıkarıyor ve bu kaplama değil diyor. Müşteri ürünü 3D full ön arka şeffaf kaplama sanmış. Ürün açıklamaları resimleri ve başlığında ise gayet açık bir şekilde ürünün kırılmaz cam olduğu belli. Şimdi müşteri ürünü geri gönderip iade talebi gönderiyor.

1. Ürün artık satılamaz hale geldi.
2. Git-gel kargo bize girdi, emeği saymıyorum.

Bu durumda ne yapmamız gerekiyor, iadeyi redmi edeceğiz kabul edip susacak mıyız ?

Ben iphone 6S alıp geldiğinde aa ben 7 plus alacaktım diyip ürün göndermiyorum. Bu doğru mudur ?
 

 

wmaraci
reklam

Muhammedalican Muhammedalican Kullanıcı
  • Üyelik 25.01.2018
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Sosyal Medya Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** C**
  • Mesajlar 252
  • Beğeniler 72 / 83
  • Ticaret 0, (%0)
Vtcam

Öncelikle eğer belirttiğiniz gibi gerek ürün ismi gerekse açıklama da belirtmişseniz müşterinin hatası ve bu durumda iade edilmemesi gerekiyor. Üstelik ürün açılmış ve kullanılmışsa ve tekrar satışa çıkaramıyorsanız iadeyi reddetmeniz hakkınız.

Fakat ne yazık ki n11 üzerinde müşterinin ve tüketici haklarının sağladığı bilgiler üzerinden konuşursak her türlü 15 gün içinde iade hakları var. Fakat bu durumda yine belirttiğim şekilde eğer bunu belirtmişseniz kutusu açılmış ve kullanılmış üründe iadeyi reddedebilirsiniz.

Bence reddedin bu işi yaptığım için biliyorum müşterilerimizin bir kısmı ne yazık ki bilinçsiz, umursamaz veya sırf iade özelliği var diye bu şekilde sürekli alım yapıp iade eden var.
 

 

Vtcam Vtcam Developer Kullanıcı
  • Üyelik 10.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad C** S**
  • Mesajlar 1683
  • Beğeniler 359 / 358
  • Ticaret 77, (%100)
Aynen öyle hocam, böyle bir şey yok gerçekten. Reddedeceğim, ürünün paketi açıldıktan sonra o ürünü kimse almıyor elbette.

Bazende şu oluyor; müşteri ürünü alıyor kargoya veriyoruz yola çıkıyor. Henüz ulaşmamışken, iade talebi atıyorlar.

Açıklama ise ;
Kredi kartı limitimi başka bir şeyde kullanıcam.

Şaka gibi.
Muhammedalican

kişi bu mesajı beğendi.

88644 88644 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 13.03.2018
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 397
  • Beğeniler 150 / 149
  • Ticaret 4, (%100)
Bende internetten birçok alışveriş yapıyorum ama her türlü içeriğine, açıklamalarına bakıyorum. Siz bu açıklamalarda açılmış ürünü almayacağınızı belirtmişseniz iade talebini reddedebilirsiniz bence.
 

 

wmaraci
Mersin evden eve nakliyat

ankaraalemi ankaraalemi WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 02.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek e-ticaret içerik editörü
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad O** D**
  • Mesajlar 250
  • Beğeniler 111 / 60
  • Ticaret 17, (%100)
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'u inceleyebilirsiniz.
 

 

ramazankonur ramazankonur WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 25.02.2013
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Web Programlama
  • Konum Denizli
  • Ad Soyad R** K**
  • Mesajlar 422
  • Beğeniler 36 / 96
  • Ticaret 1, (%100)
iade reddebilirsiniz ama bu tarz durumlar puan düşmesine sebeb oluyor.İade edilemeyen ürünler iç çamaşırı ,yazılım ve kişiye özel oluşturulan ürünlerdir.Gerisi iade edilebilir.

Açıp satılamaz hale getirmiş ama bu durumda nasıl bir süreç işler bilemiyorum.Çok pahalı değilse iadeyi kabul edin.Mağaza puanınız düşmesin.
 

 

CODEXTRAIN CODEXTRAIN Acı çekmeden öğrenemeyiz. Kullanıcı
  • Üyelik 03.01.2019
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Back-end Developer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** E**
  • Mesajlar 180
  • Beğeniler 32 / 33
  • Ticaret 14, (%100)
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsızlaşması alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa alıcının, ürünün değerini veya değerindeki azalmayı satıcıya tazmin etmesi gerekir. Bu durumda, satıcı zararı tazmin edebilmek için, ürün değerinin azalmasına ilişkin alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al