Sayın H***N U***L, BTK tarafından Şirketimize iletilen başvurunuzda ücretlendirmeye ilişkin şikayetiniz ulaşmıştır. Yapılan incelemede 17.12.2019 tarihinde faturalı hatta geçtiğiniz tespit edilmiştir. Müşteri hizmetlerine ilettiğiniz talep doğrultusunda müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşme kayıtları dinlenmiştir. Görüşmede, paketiniz hakkında hatalı bilgi verilerek faturalı hatta geçişinizin sağlandığı tespit edilmiştir. Bu kapsamda 19.12.2019 tarihinde tekrar hazır karta geçişinizin sağlandığı, hattınıza 40 TL tutarında yükleme yapıldığı, hattınıza tanımlanan Kesintisiz İletişim Paketi’nin iptal edildiği tespit edilmiştir. Ek olarak 15.01.2020 tarihinde Ocak 2020 faturanızdan 16.40 TL tutarında indirim yapıldığı belirlenmiştir. Hattınıza SMS gönderilerek bilgilendirme yapılmıştır. Yapılan incelemede 27.12.2019 tarihinde hattınız üzerinden paketsiz internet kullanımı yapmanız sebebi ile 9 TL olarak ücretlendirildiğiniz tespit edilmiştir. İnternet paketi olmadan yapılan bağlantılar, Standart Cepten İnternet Tarifesi kapsamında her 100 KB'lık kullanım için 1 TL olarak ücretlendirilmektedir. 100 KB’ın altında kalan kullanımlar 100 KB üzerinden ücretlendirilir. Detaylı bilgiye web sitemizde yer alan “ https://www.turkcell.com.tr/paket-ve-tarifeler/konusma/standart-cepten-internet-tarifesi-hazirkart ” linkinden ulaşabilirsiniz. Ücretlendirmede herhangi bir hata bulunmadığını bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ

Bu şekilde bir cevap geldi ama haksız olarak aldıkları telsiz kullanım ücretiyle alakalı bir şey söylememiş. Onun içinde tekrar talep oluşturdum eğer ısrar ederseler dava da açabilirim çünkü yedirebildiklerine usülüne göre çalışıyorlar. 10 kişiden 9 kişi hakkını aramıyor, benim gibi uğraşan çok kişi yoktur bence, buda sebepsiz zenginleşmeye yol açıyor.