Yüzde oranlarından ziyade dikkat etmeniz gereken bu kadar özel güzel anahtar kelimelerim varken neden "ilgi" görmüyor olmasına çözüm bulmanızdır.
Google gibi bir partner varsa önünüzde, oyunu onun istediği şekilde oynamak zorundasınız. Yani ona ayak uydurmalısınız. Google bu piyasanın en büyüğü ise ve sizde buna paralel olarak büyümeyi amaçlıyorsanız onun ettiği dansa ayak uydurmalısınız.

Anahtar kelimelerinizi gözden geçirin. 2li 3lü 4lü olmaları fikrinizin daha da özgün olmasını sağlar. Bu şekilde ortaya özgün bir fikir atmış olursunuz. O zaman daha fazla dikkat çeker ve tıklama oranı artar.

Bunu başka bir konu da da anlattım ama yine tekrar edeyim.
Eğer ki bir çocuk doktoruna ihtiyacınız varsa arama motoruna "çocuk doktoru" yazdığınızda sizin için alakasız olan binlerce sonuç çıkar. Yani aradığınıza ulaşmakta zorlanırsınız. Fakat adını, konumunu bildiğiniz bir çocuk doktoru aradığınızda arama metniniz "çocuk hastalıkları uzmanı dr ahmet mert" olacaktır. Bu sizi direkt hedefe götürecektir.

Söylemek istediğim artık aranan çocuk doktoru olmaktan çıkmış, daha özgün durumda olan ........dr ahmet mert e evrilmiştir. yoksa ortalıkta binlerce çocuk doktoru olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama içlerinden bir tanesi bizim aradığımız doktor. Onun için aramamızı doğru yapmalıyız.