yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Alt kategorileri neye göre kaldırdınız?

Belki o sayfalar google gözünde iyi durumda idi ve siz bunu inceleyerek mi yaptınız?

Bir site üzerinde kaldırma işlemi yerine düzenleme/güncelleme çok daha yararlıdır.

25 etiket neye göre düzenlendi mesela, bu da ince bir konudur aslında.

Açıkçası bu hususlar konusunda danışmandan bilgi almanız daha iyi olur.

Her zaman e-ticaret mantığı ile ilerlenmesini öneriyorum; özellikle kategori ve etiketler konusunda bu işe yaramıştır.

Misal olarak ''beyaz gömlek'' ürününe ait etiketler; 'gömlek' 'beyaz gömlek' yeterlidir, siz 'kırmızı gömlek' eklerseniz ''yanıltıcı bilgi vermeniz nedeni ile gözden düşersiniz.

Umarım izah edebilmişimdir.

İçerik kalitesi, açılış hızı ziyaretçi açısından en önemli 2 kriterdir.

Önemli olan ise gelen ziyaretçi sitenizde mümkün mertebe kalmasıdır. Bir içeriği okuduktan sonra (bu arada google mouse hareketlerini bile takip eder) diğer içeriğinize geçmesidir. Yani gerçek ziyaretçi olmalıdır. Hani bu organik ziyaretçi falan yolluyorlar ya, tamamen hikayedir mesela.

Ve son olarak danışman sizi her konuda yönlendirmelidir.


Çok güzel izah ettiniz ve anlattınız teşekkür ederim.

Kategorilerin kaldırılması vs. dizinlere gönderilmesi URL'lerin değişmesi, titizlikle yaptık. Dizin takibi hata takipleri yaptık. Sorunsuz gittiğini düşünüyorum. search console ve analytcs verilerini elimden gelidğince ben takibe alıyorum.

Site de tutmak biraz zorluk gösteriyor.

Burada bir diğer sorum olan danışman arkadaşın rakip analiz, anahtar kelime analiz ve pagespeed vs süreçlerinde de etkin rol oynamasıdır değil mi?

teşekkürler