asla aranma hacmine vs bakmazdım (önemsiz demiyorum). önce kategorimi belirlerdim, o kategoriye ait en güzel, en kısa, en akılda kalıcı hangisi ise onla başlardım. diğer yazdıklarınıza kişisel olarak ben asla bakmıyorum. domainin aranma hacmi olayına. insanlar bence tabii ki: konu aratıyor. İşte kuru fasulye nasıl yapılır? gibi... bunu yazdığında siz 1. sayfa çıkıyorsanız bu iş tamamdır. çıkmıyorsanız işiniz çok zorlaşıyor, bu sefer çok sağlam 100 binlerce takipçisi olan sosyal medyalara gebe kalıyorsunuz, çok zor hit çekiliyor, hatta sosyal medyada paylaştığınızla kalıyorsunuz hit bile gelmiyor. kendinizden düşünün mesela birisi sosyal medyada bir şey paylaştığında o haberi/makaleyi tıklıyormusunuz? ben ASLA tıklamıyorum. Bu yüzden de sosyal medya sıkıntı. Ama siz tıklıyorsanız illa tıklayan birileri vardır bunu aramaya devam edeceksiniz. Uzun yazdım kusura bakmayın. Belki siz bir profesyonelsiniz tanımıyorum, ama konu bahanesiyle okuyan genç arkadaşlara belki bir fikir oluşturabilirim. Herkese iyi forumlar.