vuslatim
www.segemdersnotlari.com
Kullanıcı
-
Üyelik
02.03.2017
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Sigortacı
-
Konum
Erzurum
-
Ad Soyad
Ö** Y**
-
Mesajlar
611
-
Beğeniler
141 / 140
-
Ticaret
0, (%0)
Arkadaşlar merhaba;
Gıda sektöründe faaliyet gösteriyoruz, işlememiz yaklaşık 19 aylık bir firma ilimizde müşterilere tam olarak ulaşamadığımızı düşünüyoruz. Bununla ilgili olarak sizlerden görüş ve öneri istiyorum. Şöyle ki işletmemiz yöresel bir ürün üretiyor ve ürünün satışında ve diğer potansiyelde bir sıkıntı yok. Bunu çoğu kez görüyorum ama gelin görün ki müşterilerde tanınırlığımız az bu konuda neler yapabiliriz? Yani müşterilerin bizim varlığımızdan haberdar olması için neler yapmalıyım. Sadece bir rakibimiz var o da bizden yaklaşık 1 sene önce işe başlamış ama tanınırlığı ne yalan söyleyeyim iyi sayılır. Telefonla bile aradıklarında müşteriler o firmanın ismini bazen söylüyor. Bunu aşmak için örneğin direk afiş verdim ama etkiyi en yakın çevremdekilere sorduğumda kimsenin gözüne çarpmamış bunu duyunca artık direk afişlere reklam vermek istemiyorum. Billboardlarla ilgili bir çalışma yaptık ama oda belli yerlerde olduğundan ötürü bir katkı sağlamadı. El broşürleri dağıtımı yaptırdım bunda inanın 15000 TL lik reklamdan daha çok dönüş aldık ama buda profesyonellikten sanki biraz uzak. Acaba sizin önerileriniz nedir? Sizler nasıl tanıtım yapıyorsunuz? Şimdiden çok teşekkür ederim.
-
Üyelik
24.02.2018
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
E-Ticaret Yöneticisi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
B** D**
-
Mesajlar
339
-
Beğeniler
0 / 243
-
Ticaret
1, (%100)
Tanıtım çalışmaları uzun vadeli çalışmalardır. Marka tutundurma olarak bilinen tanıtım dürüne ihtiyacınız var. Ürününüz ile ilgili bir talep oluştuğunda akla ilk gelen marka olmak için buna ihtiyacınız var. Marka tutundurma çalışmaları dediğim gibi uzun vadeli çalışmalardır. Başından sonuna kurgu gerektirir. Plan ve programa göre ilerlediğinizde yapılan çalışmanın meyvelerini toplamaya başlarsınız. Geleneksel medya ile başarı alınamıyor ise dijital medyaya yönelmeniz gerekir. Fakat geleneksel ürün satıyor iseniz geleneksel medyayı göz ardı etmemeniz gerekir. Bütçeyi iki medya türüne mantıklı şekilde dağıtmak gerekir.
Sektör, rakip ve ürün analizi yapılmalı. Çıkan sonuçlar dijital ve geleneksel medya kanallarına uygulanmalı. Devamlılık en önemli kriter.
Konuya "Bütçeniz var mı" yazmak için girmiştim. Gördüm ki bu işlerin yatırım yapılmadan olacağına inanan biri değilsiniz. Bu iyi. Çoğu müşterimiz "ilk sırada çıkayım, herkes benden alsın" diyor ama bütçesi yok denecek kadar az. Herkes ister dünya daha güzel bir yer olsun ama kimse mücadele etmez :)
İyi forumlar.
2 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
28.05.2018
-
Yaş/Cinsiyet
52 / E
-
Meslek
Street Engineer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
5151
-
Beğeniler
2185 / 2187
-
Ticaret
0, (%0)
Benzer bir "marka" ile isim çatışması yaşıyorsanız eğer bu olumlu durumu değerlendirmek için o markayı da bireysel telaffuzlarda kullanabilirsiniz. "O öyle ama bizimde ürünümüz şöyle" gibi durumu lehinize çevirmeye çalışın.
Ya da bu durumdan çok muzdarip iseniz, yeni bir ürün için marka oluşturun ve zamanla yatay geçiş yapın derim...
-
Üyelik
16.10.2020
-
Yaş/Cinsiyet
59 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** Y**
-
Mesajlar
43
-
Beğeniler
2 / 7
-
Ticaret
0, (%0)
Hocam dilerseniz wp den ulaşın size azda olsa tecrübelerimi aktarayım detaylı konuşup birşeyler cikarabiliriz
wa.me/905537066408