Merhaba arkadaşlar yurtdışı görevde olmam sebebiyle ziraat internet bankacılığımı kullanamıyorum. Buraya gelirken sadece turkcell çektiğini söylediler bende hattımı turkcell'e taşıdım. Bu yüzden internet bankacılığımda sim kart blokesi olduğu için giremiyorum.

Arıyorum müşteri hizmetlerini, konuşmak için telefona doğrulama SMS' i yolluyor. Fakat bloke mesajı geldiğinden koduda yollamiyor. (Bu yüzden müşteri hizmetlerine erisemiyorum)

Ziraat kartımı kullanmadığım için kayboldu

Elimde sadece kimliğim var. Ziraatde tanıdığı olan, sorunumu çözecek birisi varsa, çözen arkadaşa temizinden 100 lira göndereceğim.

Ziraatde tanıdığı olup kimlik ve dilekçe ile çözecek olan varsa pm'den ulaşabilir

Not : yurtdışında görevliyim (askeri personelim)