Şirketteki kişi hangi müşteriye kimin gideceğine karar verip servis kaydı açıyor ve teknisyen olarak o kişiyi seçiyor. O teknisyende gideceği yerleri telefonundan takip edip tamamlandığında, tamamlandı olarak işaretliyor ve sistemden düşüyor. Yani herhangi bir mesaj atmanıza yada telefon etmenize gerek kalmadan işi web ortamında bitiriyor. Müşteri yada şirket bilgilerini web ortamında takip edebiliyorlar.
0'dan kontrol paneline kadar kendi blog'umu da yapmışlığım vardır. Bilenler bilir blogumu.
Aklıma birşeyler gelse daha iyilerini yapıcam ama işte konuyu açma sebebimde bu. Yeni fikirler ile kendimi geliştirmek. Kafamdakiler ile ne yaparsam yapayım aynı yerde sayıyorum, çünkü genel fikir aynı.
Not: Tabi her projeye de yaparım diye atlayamam. Sonra sizde, bende zor durumda kalırız.