Verdiğim örnekte sayfalara link alın: "tahta sandalyeler" olan bir sayfanız olduğunu düşünüp tahta sandalyeler şeklinde bağlantılar oluşturabilir veya sayfa linki yerine ana sayfanızın linkini yazabilirsiniz.

Aynı etiketin özellikle anahtar kelime niteliğinde olan bir etiketin sık sık farklı konularda etiket olarak kullanılması sizin başınızı çok fena ağrıtacaktır. Bu bile anahtar kelime cezasına neden olabilir. Olması da muhtemeldir. Bir sitedeki anahtar kelime yoğunluğu %5 ile %7 arasında olmalıdır. (Kelimenin rekabet oranına göre bu değişiklik gösterir: Bakınız) %7 üzeri anahtar kelime cezasına girmenize neden olabilir. Bu da ilgili anahtar kelimede sitenizin çok geri sayfalarda çıkmasına hatta hiç çıkmamasına neden olacaktır. Size önerim etiket tekrarı varsa ilgili etiketleri silmenizdir.

Sitenizi bir bütün olarak ele almanızı, tek kelime veya sayfa değil birden fazla sayfaya link almanızı öneririm. Sitenizin sadece bir kısmını bir kelimede sürekli ön planda tutar ve abartırsanız google ilgili kelimede işlem yapar. Zaten son zamanlardaki algoritma değişiklikleri bir çok sitenin ceza almasına veya gerilemesine neden oldu.